Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvakaukalokysymys

Vierailija
20.12.2012 |

Auttakaa nyt toverit miestä mäessä tai siis naista turvakaukaloissa.

Katselin Britaxin Baby-Safe Plus II turvakaukaloa ja myyjä kertoi sen saaneen erinomaiset tulokset testistä. Nyt googlettelin ja löytyy mainintoja römerin ja britaxin baby safe plus II istuimista..oon ihan pihalla, onko kyseessä sama istuin?olen luullut että britax ja römer on ihan eri firmoja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä...

En siis löytänyt Autoliiton testistä BRITAXIN baby safe plus 2 mitään testituloksia...

Vierailija
2/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes että onko hyvä istuin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hämmentynyt ihan samasta asiasta :D Ostin kaukalon käytettynä. Sama istuin ne mun käsittääkseni on. En nyt jaksa tarkistaa mitä kaukalon ohjekirjasessa lukee, siitähän tuo kai selviäisi...

Mutta juu ihan hyvä kaukalo tuo on ainakin meille ollut. Turvavyön kiinnitys aiheuttaa välillä harmaita hiuksia, mutta luultavasti kaikissa kaukaloissa on aika lailla sama systeemi. Isofixit tietty erikseen, niistä en tiedä mitään.

Vierailija
4/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukalosta minulla ei ole kokemusta, mutta Britax ja Römer ovat samaa firmaa. Virallinen nimi taitaa olla Britax-Römer.

Vierailija
5/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo kaukalo ja nyt kun lapsi on jo 8 kk, niin talvikamppeet päällä vyöt ovat aivan liian lyhyet, eivät siis meinaa yltää kiinni niin, että ovat turvallisesti hartioiden päällä.

Minulla ei ole tietoa onko esim. maxi cosissa pidemmän vyöt, mutta seuraavaksi sellainen meille kiitos.

Vierailija
6/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin juuri tuo kaukalo;enkä tajunnut että noi vyötäon lyhyet...voi järkytyksen ärsytys.

Vierailija
7/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin juuri tuo kaukalo;enkä tajunnut että noi vyötäon lyhyet...voi järkytyksen ärsytys.

Vierailija
8/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joku Baby safe plus, ei kuitenkaan uusin. Vauva nyt 3kk, toppavaatteiden kanssa ei mitään ongelmaa vöiden kanssa. Vielä olisi varaa löysätä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
9/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusin malli ja ongelmat ilmenivät tosiaan paljon tuon 3 kk jälkeen. Kolmikuisethan ovat vielä ihan pikkuisia!

Meillä 8 kk 70 cm pitkä ja alle 10 kg. Mutta ei ole siis toivoakaan, että istuin menisi 13 kiloon saakka, minne se on tarkoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä