Tempaudutko huomenna taivaaseen vai jäätkö käkkimään maanpäälliseen helvetin tulimereen?
Kuulutko niihin 144 000 lopunajan voideltuun, joille on sovittu taivaspaikka?
Kommentit (14)
Lakkaan vaan olemasta - sitten kun lakkaan.
Kaksi ylivilkasta alle kouluikäistä alottivat eilen loman hoidosta ja jo nyt tuntuu siltä ettei tämän ja alakerran välillä ole muuta eroa kuin lämpötila.
Se on jo lupaavasti alkanut, paitsi ilman konkreettista tulimerta.
ostamaan viimeiset herkut ja katsastaa joulukuusitarjonnan. Niin ja siivota saunan.
tulee huomisesta alkaen kuumat oltavat. pitää vissiin kaivaa hellevaatteet esille.
sittenhän mä jään käkkimään koska en ole sopinut mitään. Ohhoh!
Tosin, mä en usko yhtään mihinkään maailmanloppuihin ehkä edes taivaspaikkoihin.
Huomenna on kyllä ihan erityinen päivä, muttei minkään maailmanlopun takia, vaan siksi
että on Talvipäivän seisaus.
lennä huommenna taivaaseen niin kuin ei kukaan muukaan ja maailmanloppua ei tule:)
Todennäköinen olinpaikkani on yhtä kylmä kuin se kuuluista ryssänhelvetti. Eikä Raatteentie täältä niin mahdottoman kaukana olekaan.
Jään varmaan käkkimään tähän samaan maanpäälliseen helvettiin.
Kaksi ylivilkasta alle kouluikäistä alottivat eilen loman hoidosta ja jo nyt tuntuu siltä ettei tämän ja alakerran välillä ole muuta eroa kuin lämpötila.
Itse olen varma, ettei sen pahempaa helvettiä voi olla kuin mitä kannan mielessäni (syyllisyyttä ja ahdistusta). Joten ihan sama minne tästä joutuu.
Jeesus nimenomaan sanoo, että sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan muu kuin Isä, ei edes Jeesus itse.
Kuulutko niihin 144 000 lopunajan voideltuun, joille on sovittu taivaspaikka?
öö... ainakin jehovan todistajat uskovat että tuo 144000 tulee hallitsemaan henkiolentoina teokraatisessa hallituksessa.
Monet heistä tosin haluavat päästä maanpäälliseen paratiisiin :)
Eikö se olisi jo täynnä ollut kauan sitten?? Jumala ei hylkää KETÄÄN. Ei ole rajattua paikkamäärää!