Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirveleekö teitä pissaamisen jälkeen, jos ette juo ja muista käydä vessassa?

Vierailija
20.12.2012 |

Tajusin tuossa äsken, että en ole käynyt aamun jälkeen vessassa, enkä ole juonut kuin yhden lasin tuoremehua ja pari kuppia kahvia koko päivän aikana. Menin sitten pissalle ja pitihän se arvata, että hervottoman kirvelyn siitä sain. Onkohan mulla nyt virtsis vai onko tää ihan normaalia? On mulla ollut tätä useamminkin, eikä ole ollut virtsis. Nyt kirvelee vieläkin, vaikka kävin vessassa vartti sitten. Join myös kunnolla kolme lasia vettä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mulle aikaan ainakin kirvelyä. Mutta kai se on sellainen lievä virtsatietulehdus. Hoituu juomalla paljon.

Vierailija
2/13 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juon pelkkää kahvia päivän aikana ja sehän kuivattaa.

Sitten tiristää muutaman tipan illalla ja kirvelee vähän aikaa sen jälkeen. Tai tuntuu ikävältä...kirvely on kai se lähin sana kuvaamaan tunnetta.

Vaike asanoa virtsiksesta kun se mun ainoa oli oireeton. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.44v

Vierailija
4/13 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kirvellyt, aika pahastikin, jos pissa pääsee väkevöitymään juomattomuuden takia ja sitten menen sen pissaamaan. JOskus oikein kouristaa virtsaputkea tosi kivuliaasti sellaisen väkevän pissan pissaamisen jälkeen. Näin on ollut ihan lapsesta asti. Joillakin kai vaan on vähän herkemmät limakalvot siellä virtsaputkessa.

Vierailija
5/13 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan en vaan tiedä, että millon kyseessä on virtsis ja millon ei, joten alotan aina perinteisen karpalomehun ja veden litkimisen siinä toivossa, että ehtisin saada sen paremmalle tolalle.

(Ja joo, on esitetty tutkimuksia, että karpalo ei auttaisikaan, mutta se mehu on hyvää ja joka tapauksessa tulee juotua nestettä.)

Vierailija
6/13 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis yksin vaivani kanssa. Tämä on minullakin ollut jo lapsesta asti. Olen myös sairastanut pari virtsistä ja eron kyllä huomaa. Olen myös antanut monesti puhtaan näytteen, koska olen epäillyt virtsistä. Epäilen tosiaan, että nuo limakalvot ovat jotenkin erityisherkät minulla. Klamydiaakaan ei ole. Sen tiedän, koska sitä ei yleensä ihan tyhjästä saa. ap

Vierailija
7/13 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ehkä varsinaisesti kirvele mutta tuntuu "väkevältä" se pissa. Siitä aina viimeistään huomaa että pitää juoda enemmän.

Vierailija
8/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä virtsatessa kirveltää, yritän selvittää sitä juomalla paljon vettä ja nimenomaan vettä.

Vierailija
9/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tippapolille.

Jos nega, niin laittaa lisätutkimuksiin.

Vierailija
10/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
11/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua auttoi kun laitoin putten kuvan vessanpönttöön,nyt lorisee iloisesti. ps bolsunovinkin kuva voi auttaa.

Vierailija
12/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ollu pannu? :) 

Virtsatietulehdus, mee lekurille, ettei se pääse ylemmäks (munuaisiin asti).

Hopihopi.

Vierailija
13/13 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä virtsatietulehdus, mutta voi olla. Voi tulla noin. Voi mennä ohi itsekseen juomalla kovasti, mutta voi myös olla menemättä. Kannattaa käydä virtsakokeessa, niin selviää mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän