Minä päivänä teet joulun ruokaostokset vai onko ne jo tehty?
Tällasta mietin kun aattohan on vasta maanantaina, että mites muut. Itse varmaan viikonloppuna ostan.
Kommentit (12)
No, pakkkasessa on suurin osa leipomuksista. Kinkku ja laatikot lauantaina, ja suurin osa itse ruuista myös.
ruokaostoksille heti klo 12. Sen jälkeen siivous. Kinkun haen huomenna, vaan en viitsi salaatteja vielä ostaa kaappiin pilaantumaan. Haluan ne tuoreena.
Viikonloppuna ruokakauppaan. Samaten Alkoon.
Käyn lauantaina hakemassa kinkun ja täydentämässä muutenkin. Voi olla, että sunnuntai-iltana poiketaan lähikaupassa. Asutaan niin keskustassa, että voidaan päättää lyhyellä varoitusajalla.
Inhoan mennä ruuhka-aikaan kauppaan. Viikonlopun ruuhkassa käyn vain nopeesti hakemassa täydennystä esim. hakemassa maitoa ja muuta sellasta.
inhoan ruuhkaa kaupassa. Mutta kun sitä näkyi olevan jo nyt. Ehkä ihmiset on aloittaneet hamstraamisen jo hyvissä ajoin. Ja ehkä sunnuntaina ei sit olekaan niin kovia ruuhkia? Toivottavasti, koska mä menen silloin hakeen loput!
Joulun (kahden ja puolen päivän) ruuat käyn ostamassa sunnuntaina.
isoimmat leipomot (Fazer & Vaasan) toimittaa tuoretta leipää kauppoihin vielä sunnuntainakin.. ;)
sanoo että sunnuntaina tosiaan tulee vielä tavaraa, niin leipää kuin vihanneksia ja lihojakin
olisin mennyt jo tänään, mutta tahdon salaatit ja hedelmät vähän lähempänä.
Kinkku ja karjalanpaisti on jo ostettu.
Ruokaostoksille ja kinkku haetaan. Sunnuntaina sitten siivouspäivä :)