Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutteko muihin?

Vierailija
04.12.2005 |

Mä ihastun tosi helposti miehiin, tuntuu, että joka kerta kun olen baarissa, niin olen vähän ihastunut johonkin. Ja musta on ihanaa tanssia hitaitaita jonkun komean miehenkaan ja ois hauska vähän pusutellakin.

Minulla on kyllä mies jota rakasta ja hän minua (on tosin pettänyt kerran). Mutta mä olen aina ollut tällänen, että ihastun johonkin, mutta en menen pitkälle.

Oon vaan niin kovin miettinyt, että onko tää ihan normaalia, vaikka rakastankin miestäni, vai miksiköhän ihastelen niin helposti. Jotenkin se varmaan ainakin siitä johtuu, että tunnen itseluottamuksen kasvavan, kun joku ihastuu myös minuun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tuosta kaipailen exiä ja muitakin miehiä kenen kanssa olen deittaillut. Joskus olen tapaillut niitä mutta en ole pettänyt sen enempää.

Vierailija
2/11 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni enkä todellakaan edes vilkuile muita miehiä.

hyi sinua, voi miesparkaasi!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tästä tosiaankaan ole mitään haittaa miehelleni, ehkä vain hyötyä, kun olen usein baarista tultuani hyvin hyvin hyvällä tuulella... muta toivoisin kovin, että en ihastelisi.

Vierailija
4/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... Mutta mä olen aina ollut tällänen, että ihastun johonkin, mutta en menen pitkälle...

PIKKU Freudian Slip?

Vierailija
5/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani jo niin vanha ja raihnainen, etten jaksa edes ajatella ihastuvani kehenkään. Elämässä on niin paljon kaikkea muuta, miten ihmeessä energia vielä riitäis siihen?

Vierailija
6/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan luota itseeni. Olen miettinyt, mistä moinen voi johtua. Mitkä ovat ne syyt, jotka saavat minut hakemaan aina sitä ihastumista ja varmaan myös hyväksyntää.

Olisi mielenkiintoista käydä oikein ammatti-ihmisen kanssa juttelemassa asiasta. tästä kun ei oikein voi edes parhaan kaverinsa kanssa keskustella. Saatikaan miehen...

Vierailija
7/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kummastellut sinkkuystäviäni, jotka tapaavat ainoastaan kerran vuodessa heitä kiinnostavan miehen. Itse löydän kiinnostavia ihmisiä melkein joka kerta...

Vierailija
8/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin mielelläni katselen komeita miehiä,mutta eipä yksikään mene oman nallekarhuni ohitse.

Vierailija
9/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan oikeestaan ikinä ole puhunut tästä kenellekään, koska kaikki äiti ja sinkkuystäväni ovat " ei ihastuvaa tyyppiä" eivätkä nää kun oman miehensä...taikka mistäs mä tiiän.

Tuskin mustakaan esim. baarissa huomaa, että olen jonhonkin ihastunut, olen aika taitava peittämään sen:) Mutta olisi ihanaa olla vain oman miehen lumoissa, tuskin multa onnistuu, vaikka mies ois minkälainen, aina vähän vilkuilen muualle, voi piru!

Oon miettinyt, että johtuuko se epävarmuudesta vai mistä, vai enkö ole vielä löytänyt sellasta täydellistä miestä. Ei vaan tosiaan viihtis lähtee koklaa, että jos joku oiskin rakkaampi.

No, tavallaanhan on ihanaa ihastella, tulee hassu olo, ja en tosiaankaan edes pussaile kun TODELLA harvaon, enkä näytä että olen ihastunut, mielessäni vain mietin.

ap

Vierailija
10/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä riudutaan päiväkuvitelmissa. Töihin joutais tämäkin vätys!

Vierailija
11/11 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat seurustelleet yli 7 vuotta!? Kaikki ihastuu, kaikki ei myönnä sitä!