Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetätkö joulukortteja ollenkaan sukulaisillesi vai pelkästään kavereillesi?

Vierailija
20.12.2012 |

Tätä on jatkunut jo vuosikausia. Minä rustaan kortteja sekä sukulaisille että kavereille.

Sukulaisnainen (erittäin lähisukua) kertoo melkein leuhkien, miten monta korttia hän ystävilleen ja kavereilleen tänäkin vuonna taas postitti. Mutta eipä lähettänyt meille (tänäkään vuonna), vaikka ihan lähisukua olemmekin.

Pitäisikö tästä loukkaantua? Jättää se omakin joulutoivotus kymmenen vuoden jälkeen lähettämättä, kun ei sieltä ole ikinä tulossa takaisin mitään. Ei edes kohteliaisuudesta. Voinhan minäkin sitten kiireessä väsätä aattona jonkun naiivin tekstiviestirunon ja lähettää sen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiin en ole enää lähettänyt lapun lappuakaan joulun takia kenellekään. Miksi lähettäisin?

Vierailija
2/5 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan myös kortit miehen suvulle. Eli sedät, tädit ja serkut, joiden kanssa ollaan tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joulukortteja enimmäkseen juuri sukulaisille: omille vanhemmille ja miehen vanhemmille, isovanhemmille, kaikille sisaruksille molempien puolelta, kummeille, lähimmille serkuille jne. Postitan itse asiassa vain pari korttia kavereille ja ystäville, enimmäkseen lähetän sitten kavereille joulutekstareita.

Ap:na jättäisin kortin tuollaiselle sukulaiselle lähettämättä, kertoohan se jo jostakin jos ei tänäkään vuonna näe aiheelliseksi teille lähettää vaikka itse ootte lähettäneet hälle jo vuosien ajan... Onko muuten kyseessä esim. käly? Voihan olla että tämä ihminen inhoaa/halveksii/kadehtii teitä ja siksi haluaa niin kuin loukkauksena jättää kortin lähettämättä.

Vierailija
4/5 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa menee sukulaisille, lähisuvulle ja minun ja mieheni sedille ja tädeille ja serkuille jne.

Pieni osa menee kavereille, max 10 korttia. Muuta ma menee muille läheisille kuin sukulaisille.

Vierailija
5/5 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähettänyt joulukortteja kenellekään. Joillekin kavereille laitan nykyisin sähköpostitoivotukset ja naamakirjaan laitan sivuilleni jonkin toivotuksen.

Kortteja tulee kyllä postissa vuodesta toiseen, vaikka itse en niitä kenellekään lähetä. Joillakin on ilmeisesti vain tapana postittaa kortteja ja mikäs siinä, kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan