Älypuhelinsuosituksia?
Mulla alkaa puhelin (iPhone 3GS, 3v vanha kapistus) pikkuhiljaa oireilla siihen malliin, että uuden hankinta voi tulla ajankohtaiseksi hyvinkin pian. Mutta kun en yhtään tiedä, mikä tilalle...
Oon tykännyt tuosta ensimmäisestä "Omenastani" tosi paljon, ja oonkin pitkään ajatellut, että vaihdan sen sillä hetkellä uusinpaan iPhoneen, mut enää en oo ollenkaan varma. Enkä edes oikein tiedä miksi.
Aikaisemmin mulla on ollut Nokioita jokunen, mut ne on aina olleet jotenkin hankalakäyttöisiä ja vaikeita ja telakalla useampaan kertaan. Noksut ei siis houkuttele, vaikka moni on tota Lumiaa kehunutkin.
Entäs Samsungit sitten, niitä on tuhat ja yksi mallia, kuka niistä nyt tietää, mikä on hyvä?
Ominaisuuksia, joita käytän on erilaiset kartta- ja reittipalvelut mitä latailen App Storesta, uutispalvelut, Sports Tracker, Safari ja maili. Tosin oon ymmärtänyt että melkeinpä kaikkia vastaavat systeemit sais Androideihinkin? Kamera olis kiva, nyt ei tuu otettua kun tämä kamera on huono, mut varmaan kuvaisin enemmän, jos sais laadukkaampia kuvia? Mitään Instagrameja tms en harrasta.
Entä onks näillä oikeasti mitään eroa ns. Isoveli Valvoo-näkökulmasta?
Hinta ei oo se ensisijainen valintakriteeri, koska a) oon säästänyt jo pitkään tätä puhelinta varten, koska tuo oireili jo vuosi sitten pahasti ja toipui, ja b) saan sen verovähennyksiin kokonaan. Mut toki enhän mä turhasta haluais maksaa...