ostin itselleni joululahjan mistä mies suuttui!
Mun mieheni sanoi, ettei kuitenkaan osaa valita mulle joululahjaa ja että saisin tänä vuonna valita sen itse. hän lupasi maksaa. No, menin sitten ja tilasin netistä erään pitkään haaveilemani asian. Nyt kun mies näki laskun hän suuttui, että olen mennyt tuhlaamaan "niin paljon" johonkin "ihan turhaan". (=hänen mielestä turhaan). EN ole pitkään aikaan saanut mitään kivaa itselleni ja nyt tämäkin joululahja meni pilalle :(
Kommentit (26)
että saattaisit tilata jotain noin kallista ja turhaa? Siis turhaa siinä mielessä, että hyvän ja kivan hoitolaukun saa oikeasti paljon edullisemmin - ymmärrän hyvin, että miestä ottaa päähän tuhlata tuollaiseen.
Mutta kai miehesi nyt sinut tuntee, ja jos hän lupaa että saat tilata itsellesi lahjan eikä ole puhetta rahamäärästä, niin kestäköön asian kun mies ja turhia valittamatta. Ja nyt siis oletan, että vain tietyn tyyppiset ihmiset käyttää rahaa tuollaisiin merkkituoteisiin ja miehesi täytyy tietää että sinä olet sellainen. Eli hänen olisi pitänyt täsmentää, paljon on valmis maksamaan.
En ihmettele miehesi reaktiota. Hoitolaukut on muutenkin turhia etenkin kun laukut on nykyään isoja. Kai sitten käytät sitä myöhemmin tavallisena laukkuna, ei meinaan hoitolaukkua pitkään tarvitse mukana raahata.
Mutta joo, turha liian kallis kapistus. Vaikka kaikkea kivaa joululahjoiksi aina hankinkin, en mitään imureita, mutta jokin raja sentään.
Olipas dorka ostos ja ihan järjettömän hintainen. Jos olisin miehesi, olisin saanut sydärin.
Järjetöntä ostattaa toisella 800 e lahja, jos setelinmäärästä ei ole ennakkoon ollut puhetta.
ja paljonko se maksaa.
Meillä on miehen kanssa useana vuonna ollut tapana, että valitsemme/tilaamme itse lahjamme, jonka toinen maksaa.
Olen aina sanonut miehelle, että hei ajattelin tilata uuden laukun tai kellon ja kerron myös hinnan. Näin ei tule yllätyksiä.
Ehkäpä tästä nyt viisastuitte ja muistatte jatkossa sopia lahjan budjetin :)
En kyllä itse kehtaisi ilman ennakkovaroitusta laittaa miehelle maksettavaksi lähes tonnin lahusta, ellei sitten ole tiedossa, että rahaa riittää eikä hinnalla mitään väliä.
Mutta toisaalta, minusta on melko typerää muutenkin käyttää tuollaisia summia vauvanhoitolaukkuun. Hieman "ilmaa". Varmasti parilla sadalla saisi jo yhtä laadukkaan. :)
Mutta jos teillä ei ole rahasta pulaa ja nuo on ihan normaaliostoksia arjessanne, eiklhän se mies lepy ja maksa. Itsepähän lupasi.