ostin itselleni joululahjan mistä mies suuttui!
Mun mieheni sanoi, ettei kuitenkaan osaa valita mulle joululahjaa ja että saisin tänä vuonna valita sen itse. hän lupasi maksaa. No, menin sitten ja tilasin netistä erään pitkään haaveilemani asian. Nyt kun mies näki laskun hän suuttui, että olen mennyt tuhlaamaan "niin paljon" johonkin "ihan turhaan". (=hänen mielestä turhaan). EN ole pitkään aikaan saanut mitään kivaa itselleni ja nyt tämäkin joululahja meni pilalle :(
Kommentit (26)
et sinä mitään ostanut, sinä tilasit ja annoit laskun miehelle...
itse se osuus mikä menee miehen budjetin yli.
Mun mieheni sanoi, ettei kuitenkaan osaa valita mulle joululahjaa ja että saisin tänä vuonna valita sen itse. hän lupasi maksaa. No, menin sitten ja tilasin netistä erään pitkään haaveilemani asian. Nyt kun mies näki laskun hän suuttui, että olen mennyt tuhlaamaan "niin paljon" johonkin "ihan turhaan". (=hänen mielestä turhaan). EN ole pitkään aikaan saanut mitään kivaa itselleni ja nyt tämäkin joululahja meni pilalle :(
Osta vain oikeasti tarpeellista ja hyödyllistä Eikä mitään "kivaa"
te PÖNTÖT ette sopineet rahamäärää...
Vai oliko miehen piheys täysi yllätys..niinkuin aina kaikki tulee yhtäkkiä puun takaa.
olen äitiyslomalla, ja omat tuloni eivät ole kummoiset.
ap
itse se osuus mikä menee miehen budjetin yli.
Mies ei vain ymmärrä sitä, kun ei itse tarvitse sellaista.
tietämättä hintatasoa ja minkätyyppisestä tavarasta kyse. Ymmärrän miestäsi, jos kyseessä satojen eurojen edestä jotain luxus-höpöhöpöä. Jos taas jokin kohtuuhintainen juttu, niin olen sinun puolellasi.
rahanipustanne, mihin sitä laitetaan ja minkä verran?
On raskasta elättää perhe yksin, joten voisitko asettua miehesi asemaan. Ehkä nyt sitten jää joku lasku maksamatta ja se tuo vielä lisäkustannuksia.
Kyllä se pitää myös itse maksaa.
Mutta hei, pettymykset kasvattaa!!!
olen äitiyslomalla, ja omat tuloni eivät ole kummoiset.
apitse se osuus mikä menee miehen budjetin yli.
Sillä äitiysraha määräytyy tulojen mukaan. Olen itsekin parhaillaan äitiysvapaalla ja vaikka tulot ovat toki normaalia huomattavasti alhaisemmat, niin kyllä minä 2500eur (brutto) toimeentulen. Tavallisesta kuukausisäästämisestä tosin tingin, jotta voin säilyttää elintasoni myös äippäloman aikana:)
Jouluna ei kuulu saada kaikkea mitä haluaa, pitää tulla myös niitä pettymyksiä. Olisti miettynyt tätä, kun lahjaa tilasit. Huonosti on sinut kasvatettu, muista nyt sitten ostaa omille lapsillesi liian kireä pipo, laittaa pehmulelut patterin taakse ja naulata keinuhevonen lattiaan kiinni.
Se on Guccin vauvanhoitolaukku. Se ei ole edes yhtä kallis kuin saman sarjan käsilaukku, joka minulla jo on. Käsilaukku minulla on ollut jo monta vuotta käytössä, joten se ei ole mikään turha tavara!
ap
Se on Guccin vauvanhoitolaukku. Se ei ole edes yhtä kallis kuin saman sarjan käsilaukku, joka minulla jo on. Käsilaukku minulla on ollut jo monta vuotta käytössä, joten se ei ole mikään turha tavara!
ap
Eikä mistään rahamäärästä ollut puhetta. Sanotan nyt sekin, että tämä maksoi alle 800€.
ap
ap
Eikä mitään hyödyllistä, kuten paistinpannu, tai imuri! Joululahja pitää olla henkilökohtainen ja mielellään sellainen, mitä itse ei tulisi ehkä ostettua. Sellaista vähän ylimääräistä. Näin siis nimenomaan miehen ja naisen välillä. Ellei toinen sitten erityisesti toivo jotain käytännöllistä. Tai ainakin sen käytännöllisen lisäksi pitää ostaa jotain ihanaa hömpötystä.
Eikä tuo ap:n ostama lahja tosiaan edes ollut mikään turhake.
Älä anna tuollaisen pilata tunnelmaasi. Ehkä onnistuu joululahjan ostaminen ensi vuonna :)