Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte miehiin jotka katsovat pitkään tai vilkuilevat vähän väliä?

Vierailija
19.12.2012 |

Eräs lapseni kaverin isä on tällainen, kun jossain koulun tapahtumissa ollaan yhtä aikaa, vanhempainilloissa ym, niin katsoo ihan häpeilemättä pitkään ja tämän tästä huomaan hänen katseensa, ihan jo kiusallistakin :D

Siis onko miehillä vain tällainen tapa katsella naisia? En ole kaikista miehistä pistänyt moista merkillä, mutta tiettyjä tapauksia on juuri tällaisia!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on miehet katsoneet, vaikka itse sanonkin.. Tokihan se imartelee, että vielä tässäkin iässä, useamman lapsen synnyttäneenä, jotakuta kiinnostaa katsella.. :)

ap

Vierailija
2/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoja kaikki miehet katsoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän ei ole tietoa miksi katsoo, mutta aina sitä tapahtuu kun ollaan yhtäaikaa jossain. Ei tarvitse edes häneen päin suoraan katsoa kun jo aistin että taas katselee.

Nuorena olin kyllä hoikka ja nätti etten ihmettele miksi silloin miehet katsoivat pitkään ;)

ap

Vierailija
4/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos en ole itse kiinnostunut mihinkään peliin ryhtymään ko. miehen kanssa.

Vierailija
5/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suopeasti.

Vierailija
6/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naen komean miehen ni katson toki, vaikka olisi vanhempainillassa. en tosin hapeilematta ja pitakaan, mutta voin vilkuilla. en tieda miksi. olen ollut tallainen aina ja nyt 40+

Vierailija
7/7 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne oli kun menin vanhempainiltaan viimeisenä kun kaikki muut jo istuivat luokassa, tämä vilkuileva mies ihan oven vieressä, ja kun hetken jouduin seisomaan siinä oven pielessä niin hän tuijotti koko ajan, vaikka joutui kääntymään niin ettei voinut ns huomiota herättämättä katsomaan :O Ja oma vaimo vieressä...

ap