Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan langat raastavat miehen peniksen kärjen verille, onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija
19.12.2012 |

Kierukka laitettu n. kuukausi sitten, ja jokaisen yhdynnän aikana lankojen päät raapivat miehen naarmuille. Haluttaisi tietää ollaanko ainoita, ja jos ei, niin oletteko tehneet asialle jotain -mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.en ota kierukkaa.

On kuulemani mukaan varsin yleistä

Vierailija
2/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiettyyn aikaan kuukaudesta häiritsivät miestä. Niitä voi taivuttaa tai vaikka tunkea vähän kohdunkaulan sisään tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi meillä.

Vierailija
4/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies tuntee ne langat, kierukka on liian syvällä, ja jos itse tuntee ne langat, kierukka on tulossa ulos sieltä. Eli joka tapauksessa on varmasti paras käydä tarkistuttamassa ne langat, tuon ongelman voi varmaan helpostikin hoitaa.

Vierailija
5/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kuinka monella on siis ollut sama tilanne! Pitänee varailla aikaa tarkistukseen..

AP

Vierailija
6/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onanoikaa sen sijaan ja olette paljon onnellisempia!

Vierailija
7/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan mittaiset langat kiertyvät pehmeästi sinne kohdunkaulan ympärille, eivätkä töki miehen vehjettä puhki. Liian lyhyet langat tököttävät kuin piikki sieltä kohdunsuulta. Voihan niitä toki lyhentää, mutta poistaminen on sitten vähän työläämpää, kun ei ole lankaa josta vetää.

T. lääkäri

Vierailija
8/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutakseni että langat on lyhennettävä.

Kullinpää oli kuin neulalla tikattu.

Menin terveyskeskukseen ja siellä leikkasivat langat lyhyemmäksi.

Huvittavinta tässä oli että miehelle ja rakastajalle tuli kummallekin sama ongelma jälkiä.

Ensin olin rakastajan kanssa ja myöhemmin samana päivänä mieheni. Vähän veti suuta hymyyn mutta olin hissukseen.

Vierailija
9/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo paras ehkäisy on ku laittaa kierukan ja runkkaa :) ei pitäis sattua vahinkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän