Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies hakee poliisikouluun

Vierailija
06.11.2012 |

Jos se pääsee sinne, niin minkälaista opintotukea se voi saada? Työkokemusta on noin 15 vuotta.

Mies väittää että käteen voisi jäädä joku 1500, mutta mä en kirveelläkään usko että noin paljon voi saada.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla kyse jostain aikuiskoulutustuesta tms. eikä varsinaisesta opintotuesta.

Vierailija
2/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on kyse aikuiskoulutustuesta, käytin väärää termiä. Onko jollain kokemusta kuinka paljon sitä voi saada?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutustukea voi saada tuolla työkokemuksella maksimissaan 18 kk ajan ja sen suuruus on ansiosidonnaisen luokkaa ilman lapsikorotuksia. Vinkkinä suosittelen vuorotteluvapaan käyttämistä ennen aikusikoulutustukea vaikka vuorotteluvapaakorvaus pienempi onkin. Nämä molemmat tietysti edellyttää että miehellä on työpaikka mistä jää vuorottelu/opintovapaalle.

Vierailija
4/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuo vuorotteluvapaa ei onnistu.

Opiskelu on mun muistaakseni palkatonta vain ensimmäisen vuoden ja sen jälkeen nuoremmat konstaapelit saa jo jonkilaista palkkaa harjoittelusta.

ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kannata miehesi odottaa pääsevänsä hetikään opiskelemaan.

Siskoni mies on odottanut jo vuoden poliisikoulun alkamista, mutta eivät aloita uusia ryhmiä. Ja aiemmin valitut pääsevät tietenin opiskelemaan ennen uusia valittuja.