Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pankkiin vaihtaa? Ei op eikä varsinkaan nordea

Vierailija
19.12.2012 |

Teki niin viimesen temppunsa tuo nordean paska että meidän perhe siirtyy muualle. Op oli joskus, siihenkään en palaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Danske Bankia. Ehdottomasti parasta palvelua olen aina saanut ja hyvät ehdot tileissä yms.

Vierailija
2/21 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma vaihtuu pankki heti kun metsärahat on tilillä. Loppuu yli 30v. pankkisuhde nordean kanssa. Lainaa ei irtoa kun olisi tarvinnut vaikka kaikki kunnossa, niin tuskin mua sinne kaipaa, menen rahoineni muualle. Nordeaa ja op pankkia en vaivaa" rahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoimme jo vuosia sitten Handelsbankeniin ja olemme olleet tyytyväisiä valintaamme.

Vierailija
4/21 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handelsbanken on ollut hyvä. Asiat sujuvat joustavasti ja yksilö-/perheystävällisesti. Ammattitaitoista porukkaa siellä töissä, olen tykännyt.

Vierailija
5/21 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola Pankki

Vierailija
6/21 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2012 klo 23:22"]

Suosittelen Danske Bankia. Ehdottomasti parasta palvelua olen aina saanut ja hyvät ehdot tileissä yms.

[/quote]

Huutonaurua! Palvelu: Auki arkisin päivällä, mutta pankkiasioita ei voi hoitaa kuin tiettyinä aikoina tyyliin tiistaisin klo 10-11 voi tallettaa rahaa ja nostaa voi taas torstaina kello 13-14. Palvelumaksut korkeat. Webbipankki vaatii tietoturvan kannalta kaikkein tuhoisimman, eli javan asennuksen koneelle.

Oma suositus: S-pankki. Tilit ilmaisia. Kortti ilmainen. Konttorit auki aina kun kaupat auki. Integroituu netpostiin, eli saat laskut sähköisesti netpostiin ja painat vain maksa ja täyttää automaattisesti kaikki kentät. Saa saldomuistutuksen sähköpostiin, joko kun menee tietyn rajan alle tai jonain viikonpäivänä tai niinkuin mulle tulee, joka aamu. Asuntolainaa et toki saa, mutta sitä saa vaikka Hypolta.

Vierailija
7/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siis OP:ssa

Vierailija
8/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mennessä. Mitä ongelmaa sulla sitten oli OP:ssa ja Nordeassa?

Vierailija
9/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen kaikki tilit siellä. Ikinä ei tarvi jonottaa, jos on jotain asiaa pankkiin ja kaikki on muutenkin sujunut paremmin kuin hyvin. Myös asuntolaina saatiin sieltä parhain ehdoin.

Vierailija
10/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Uudellamaalla, kannattaa kokeilla Aktiaa. Kiva ja persoonallinen palvelu.

Vierailija
11/21 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä. Ainoa pankki, johon aina tuntee itsensä tervetulleeksi, mm. kaikki virkailijat tervehtivät kun pankkiin tulee.

Pankkikortti ja nettitunnukset eivät maksa mitään, automaattinostoista menee jossain vaiheessa maksu mutta en koskaan nosta niin usein että joutuisin maksamaan. Rahastot on myös hyviä. Voin suositella - ja olen aiemmin ollut niin Nordean, Aktian kuin Samponkin (tai Danske

Vierailija
12/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankkia nyt ei kannata suositella kenellekkään. Täysin kylmä, joustamaton leikki pankki.

S-pankki= Intrum Justitia pankki...ehdottoman suositeltavaa pysyä erossa ässän lainoista. 

Jokaisella meistä on olemassa se vaara, että jää työttömäksi ja maksukyky alentuu hyvinkin nopeesti... S-pankki kun kuulee, että työt loppu niin "kaikki tänne heti nyt tai siirrämme Intrum Justitialle emmekä pois ota...laista viis..meillä EI MITÄÄN MERKITYSTÄ sosiaalisella esteellä" 

Ja kortit, tilit ei mitään ilmasia ole myöskään. Ja niiiiiin HIDAS! Maksat laskun---> 4-5 päivää menee, että on vastaanottajalla.

Vierailija
13/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja edellinen vielä... Vaihtakaa Aktiaan tai Handelsbankeniin? Inhimillisiä pankkeja ja hyvä palvelu kokemukseni mukaan...

Vierailija
14/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeasta olen saanut oikein hyvää palvelua aina.

Vierailija
15/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisosuuspankki. Ainoa miinus on, että löysin kerran jonkun verkkokaupan, jossa ei voinut maksaa. Hoidin Visalla ja laitoin Visa-tilille ne rahat, joten ei tullut edes mitään kuluja.

Vierailija
16/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas kun jäät työttömäksi tai tulee vaikka 1 aiheetonkin maksuhäiriö luottotietoihin niin tippuu Nordean avaimet ja loppuu hyvä palvelu ;)

Vierailija
17/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää mielipiteitä?

Vierailija
18/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallissäästöpankki

19/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Nordea on kyllä todella paska.

Vierailija
20/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP ja S-pankki itsellä. Tosin S-pankki enemmänkin vain osuusmaksujen korkoja ja satunnaisia bonuskia varten. Ei valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän