Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin sitten salarakkaani perheen vieressä lapsen joulujuhlassa...

Vierailija
19.12.2012 |

Olin tänään mieheni kanssa lapseni joulujuhlassa. Mieheni jäi penkkirivin reunaan istumaan, jotta voi ottaa esiintyvästä lapsestamme hyvin kuvia ja minä istuin tietysti hänen vieressään. Meidän jälkeen oli vielä pari vapaata paikkaa ja siihen tuli sitten pariskunta pienen lapsensa kanssa. Ja kuinka ollakaan,tämä mies oli minun salarakas ja hän istui minun vieressäni juhlan ajan :O Oli hieman outo tilanne ja vaikeat oltavat. Lisäksi heidän pieni lapsi venkoili miehen sylissä ja tämä lapsi yritti tarttua minun pitkiin kiharoihin :D

Melkoinen sattuma, kun vanhempia oli paikalle useita satoja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jakaa itseään ihan urakalla sinne tänne. Voi siinä sitten jo isommassakin kaupungissa tulla niitä semmoisia tuttuja kulmilla vastaan.

Vierailija
22/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jakaa itseään ihan urakalla sinne tänne. Voi siinä sitten jo isommassakin kaupungissa tulla niitä semmoisia tuttuja kulmilla vastaan.

vaikka muuta vikaa voikin loytya.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin kiharat sen takia, koska normaalisti hiukseni ovat ponnarilla ilman kiharoita. Ja ilman auki olevia kiharoita tämä lapsi ei varmaankaan olisi kiinnittänyt niihin mitään huomiota ja yrittänyt tarttua kiinni.

Ja muihin asioihin en viitsi vastata. Moraalisesta puolesata voi vaikka aloittaa uuden keskustelun.

Huoleton suhtautumisesi, kiharoiden mainitseminen ja tietynlainen jännitysefekti tarinassa vihjaa joko siihen, että tämä on täysin keksitty tarina tai siihen, että olet empatiakyvytön ja itsekeskeinen (narsisti?). Toivon ensimmäistä. Käsittääkseni tässä on useamman lapsen elämä kyseessä ja niin keskenkasvuisia aikuisia leikkimässä kotia, ettei niistä lapsista tule ehjiä mitenkään.

-ap-

Vierailija
24/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jälkeen oli kaksi VAPAATA paikkaa ;)

ap

Mieheni jäi penkkirivin reunaan istumaan, jotta voi ottaa esiintyvästä lapsestamme hyvin kuvia ja minä istuin tietysti hänen vieressään. Meidän jälkeen oli vielä pari vapaata paikkaa ja siihen tuli

Lyhkäset penkkirivt teidän koulun tiloissa..

Jotta pårvooseen vois mennä, mutta mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi