Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin sitten salarakkaani perheen vieressä lapsen joulujuhlassa...

Vierailija
19.12.2012 |

Olin tänään mieheni kanssa lapseni joulujuhlassa. Mieheni jäi penkkirivin reunaan istumaan, jotta voi ottaa esiintyvästä lapsestamme hyvin kuvia ja minä istuin tietysti hänen vieressään. Meidän jälkeen oli vielä pari vapaata paikkaa ja siihen tuli sitten pariskunta pienen lapsensa kanssa. Ja kuinka ollakaan,tämä mies oli minun salarakas ja hän istui minun vieressäni juhlan ajan :O Oli hieman outo tilanne ja vaikeat oltavat. Lisäksi heidän pieni lapsi venkoili miehen sylissä ja tämä lapsi yritti tarttua minun pitkiin kiharoihin :D

Melkoinen sattuma, kun vanhempia oli paikalle useita satoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta eilinen joulujuhla ei olisi ollut tarpeeksi jännittävä tilanne, niin mieheni kertoi eilen illalla, että hän on ollut tämän minun vakihoidon kanssa työn kautta tekemisissä.

Vakihoitoni on tuskin tiennyt, kenen kanssa on asioinut.

Herranjestas että säikähdin, kun mieheni eilen rupesi puhumaan, että "se mies joka istui sinun vieressä...."

-ap-

Vierailija
2/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit koko jutun. Miten se muka olisi "sattuma", kai salarakkaasi tunnistaa sinut joten olisi voinut mennä muuallekin tai tuli siihen tarkoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas.. ennemminkin salapano tai muija vois olla vaikka salareikä

Vierailija
4/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko paikat vapaana, kun hän sai myöntävän vastauksen, niin hän tuli edellä ja meni istumaan luonnollisesti siihen kauempaan penkkiin. Minun vieressä oleva paikka jäi siis vapaaksi tälle miehelle. En tiennyt aiemmin minkä näköinen tämä nainen on.

Itse huomasin tämän miehen vasta kun jouduin väistämään, jotta hän pääseen ohitseni ja ilmeestä päätellen mieskin huomasi minut vasta silloin...

Keksit koko jutun. Miten se muka olisi "sattuma", kai salarakkaasi tunnistaa sinut joten olisi voinut mennä muuallekin tai tuli siihen tarkoituksella.

Vierailija
5/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa ulkonäköäsi. Veikkaan, että sinä olet tyypillinen AV-mamma eli timmi, nuorekas, kaunis, pitkähiuksinen.. ja salarakkaasi vaimo rupsahtanut, ylipainoinen rasvaletti ?

Vierailija
6/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaimo oli minua pienempi. Hän oli sellainen pieni ja siro. Kasvoilta ja vaatetukselta hän oli tavallinen, mutta kunnolla laittautuneena olisi varmaan ihan kauniskin. Erilaisella hiustyylillä olisi varmaan nuorekkaampi.

Itse olen 170cm ja kokoa 40, kasvot ok ja pitkät hiukset.

omaa ulkonäköäsi. Veikkaan, että sinä olet tyypillinen AV-mamma eli timmi, nuorekas, kaunis, pitkähiuksinen.. ja salarakkaasi vaimo rupsahtanut, ylipainoinen rasvaletti ?

Vierailija
7/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa tietää ketä tarkoitat ja kuka olet !

Minulla oli hyvät näkymät lähes koko joulujuhlaväkeen! Eli oltiin samassa juhlassa!

Vierailija
8/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tilannetta olen pelännyt. Mutta ehkä siksi, että miesystäväni (en voi käyttää nimeä salarakas, se on niin kammottava) vaimo on tietoinen minusta. Tai siis, tietää miesystäväni version asioista, ei suinkaan koko totuutta.

No, niin makaa kuin petaa. Jos ei pelehdi väärien ihmisten kanssa, niin ei tarvitse pelätäkään.

Vierailija
9/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi wau oot tosi rohkee. Toivottavasti sulle ei käy yhtä huonosti ku sille naiselle siin sarjassa.

Vierailija
10/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietysti kerro asioita täsmälleen niin kuin ne on menneet, ettei kukaan pääse tunnistamaan :)

Tai jos olet tunnistanut, niin voitko kertoa, mikä kohta kertomuksessani on väärin?

taidanpa tietää ketä tarkoitat ja kuka olet !

Minulla oli hyvät näkymät lähes koko joulujuhlaväkeen! Eli oltiin samassa juhlassa!

Vierailija
11/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi wau oot tosi rohkee. Toivottavasti sulle ei käy yhtä huonosti ku sille naiselle siin sarjassa.

Vierailija
12/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoihin. Keksikää nyt herran tähden edes jotain uutta.

Vierailija
13/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä ihan tyytyväinen hiuksiini :)

Väriä en kerro.

Sano nyt vielä, että sun kiharat on ihanat ja vaaleet, sellaset ilmavat..=)))

Vierailija
14/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut yhtään varautunut tällaiseen tilanteeseen, koska oli niin epätodennäköistä, että joutuisimme istumaan lähekkäin. Tiesin kyllä, että hän juhlaan tulee ja olin ajatellut etukäteen tilannetta, että törmään häneen joko saliin mennessä tai poistuessa.

Tuollaista tilannetta olen pelännyt. Mutta ehkä siksi, että miesystäväni (en voi käyttää nimeä salarakas, se on niin kammottava) vaimo on tietoinen minusta. Tai siis, tietää miesystäväni version asioista, ei suinkaan koko totuutta.

No, niin makaa kuin petaa. Jos ei pelehdi väärien ihmisten kanssa, niin ei tarvitse pelätäkään.

Vierailija
15/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että minulle tapahtui asia, josta joku muu on mahdollisesti aikasemmin kirjoittanut/provoillut :)

Elämässä tapahtuu välillä aika ihmeellisiä asioita.

provoihin. Keksikää nyt herran tähden edes jotain uutta.

Vierailija
16/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hyvinkin voi olla totta

Vierailija
17/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta eilinen joulujuhla ei olisi ollut tarpeeksi jännittävä tilanne, niin mieheni kertoi eilen illalla, että hän on ollut tämän minun vakihoidon kanssa työn kautta tekemisissä.

Vakihoitoni on tuskin tiennyt, kenen kanssa on asioinut.

Herranjestas että säikähdin, kun mieheni eilen rupesi puhumaan, että "se mies joka istui sinun vieressä...."

Säikähdit miehesi puhetta, joten ilmeisesti et halua pettämisesi tulevan julki. Saanko kysyä, mikä saa perheenäidin ja puolison pitämään itseään niin ylivertaisena, että on ok valehdella puolisolleen ja tahallaan riskeerata lapsen perhe? Mikä saa sinut ajattelemaan, että sinulla on tähän oikeus ja sinulla on tähän tarpeet ja oikeat motiivit mutta esim. miehelläsi ei ole? Miksi sinun tarpeesi ovat tärkeämmät kuin esim. lapsesi tarpeet?

Jos olet tyytymätön liittoosi, olisi kaikin puolin reilua kertoa asia puolisolle ja mahdollisesti erota, jos se tekisi onnelliseksi tai sitten yrittää korjata liittoa oikeampaan suuntaan. Mutta se, että salaillaan, petetään, vehkeillään ja hajotetaan huoletta parin hyvän panon takia kaksi perhettä, on mielestäni niin käsittämättömän itsekästä ja omahyväistä käytöstä, että en jaksa käsittää enkä ymmärtää.

Huoleton suhtautumisesi, kiharoiden mainitseminen ja tietynlainen jännitysefekti tarinassa vihjaa joko siihen, että tämä on täysin keksitty tarina tai siihen, että olet empatiakyvytön ja itsekeskeinen (narsisti?). Toivon ensimmäistä. Käsittääkseni tässä on useamman lapsen elämä kyseessä ja niin keskenkasvuisia aikuisia leikkimässä kotia, ettei niistä lapsista tule ehjiä mitenkään.

-ap-

Vierailija
18/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka ollakkaan meidän poika karkas rappusissa yhden naisen luo... tämä nainen oli nainen, jonka kanssa exälläni oli suhde. Että kyllä näitä sattuu (niin ja poika huomas vasta kun oli alhaalta tutun naisen)

Vierailija
19/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi penkkirivin reunaan istumaan, jotta voi ottaa esiintyvästä lapsestamme hyvin kuvia ja minä istuin tietysti hänen vieressään. Meidän jälkeen oli vielä pari vapaata paikkaa ja siihen tuli

Jotta pårvooseen vois mennä, mutta mikäs siinä.

Vierailija
20/24 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä sattuu. Itselle kävi kerran ravintolassa, niin että istuimme vierekkäisissä pöydissä. Pöydät olivat todella lähekkäin. Puheet kuuli selvästi. Siinä sitten istuttiin toista tuntia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän