Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon päivähoitomaksu kahdesta lapsesta jos isä opiskelee ja äiti kotona vauvan kanssa?

Vierailija
04.12.2005 |

Mietin oisko minkä hintasta.. Kotihoidontuki on niin pieni! Eikä noista isommista kuiteskaa makseta mitää kotihoidontukea :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin et ei maksais mitää..Oikeasti sairasta. Arvatkaa vaan houkuttelisiko viedä vanhemmat lapset hoitoon isin opiskelujen ajaksi!! Vaikka periaatteessa voisin hoitaa kotona, mutta kun ILMASEKS saisin vietyä hoitoon niin..

AP *painii kiperien kysymysten parissa ;)*

Vierailija
2/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on varmaan lasten edunkin miettinyt vaikkei siitä kysynyt mitään!

Luulen että pk on ilmainen teidän tuloilla. Meillä esikoinen on myös hoidossa puolipäiväisenä, emmekä maksa mitään koska minulla tuloina kotihoidontuki ja miehellä liiton rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu olis meillä nyt se että pääsisivät virikkeiden pariin :)

Vierailija
4/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän alle kouluikäisistä pitäisi saada jotain hoitolisää tai jotain, jos olet hoitovapaalla.

Vierailija
5/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat lapset siis :)

Vierailija
6/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään päiväkoti fani, hoidan lapset mieluiten itse. Mutta muutimme aluetta ja sopivaa kerhoa ei tyttärelle löytynyt, en halunnut seurakunnan kerhoihin. Leikkipuistoissa lapset olivat n. 2 vuotiaita.

Lapsi oli tosi turhautunut ja minun piti koko ajan keksiä tekemistä, mikään ei riittänyt, eikä äiti ole sama kuin toinen saman ikäinen leikki kaveri.

Päätin sitten kokeilla päiväkotia. Lapsi on tosi reipas ja sosiaalinen joten kaikki on sujunut ihan ongelmitta. Tytär viihtyy ja kotonakin kaikki sujuu sekä äidin että kuopuksen kanssa paljon paremmin. Eivät tappele keskenään enää kun eivät ole koko ajan yhdessä ja itsekin saan hieman huilia, sitten taas jaksaa.

Jos luulet että lapsesi nauttivat päiväkoti maailmasta niin suosittelen.

Vierailija
8/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoraan sanottuna ilmasta huviahan tuo meille olis :D *Huomenna täytteleen hoitopaikkahakemusta*

Vierailija
9/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule otan kaiken ilon irti mitä saan! Sen verran veroja maksellut tälle yhteiskunnalle ja mitään en ole koskaan lapsilisien ja päivärahojen lisäksi saanut.. Hoitoakin kun sairauksiin tarvii niin yksityiseltä saat hakea että sitä saat..

Ap

Vierailija
10/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hoitoakin kun sairauksiin tarvii niin yksityiseltä saat hakea että sitä saat..

Ap

Vierailija
11/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatika korvatulehdukset! Ne tk-lekurit kun ei edes korvien päälle mitään ymmärrä :/

Vierailija
12/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on jo niin isoja että voivat kaivata muutakin kuin koti elämää.

Täytyy kyllä sanoa että itse olen puolipäivähoidon kannalla silloin kun vanhemmista jompi kumpi on kotona.

Vierailija
13/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä kuule otan kaiken ilon irti mitä saan! Sen verran veroja maksellut tälle yhteiskunnalle ja mitään en ole koskaan lapsilisien ja päivärahojen lisäksi saanut.. Hoitoakin kun sairauksiin tarvii niin yksityiseltä saat hakea että sitä saat..

Ap

Vierailija
14/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan itekkin siitä jotain hyötyä.

Vierailija
15/15 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et itse koskaan sairastu syöpään, kun tuolla lailla heitä halvennat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi