Ja taas katosi X-ketju
Kommentit (14)
Mitä nautintoa te saatte toisen yksityisasioiden puimisesta? Onko hyvä mieli, kun jollain toisella menee vähän heikommin??
olleet vahingoniloisia, osittain ihan päinvastoin.
Itse ehdin nähdä siihen saakka kun joku kysyi, oliko blogiin oikeasti tullut joku kommentti. Ei siis tarvi kertoa, mitä sanottiin, vaan vain tuliko siihen jotain raskauttavaa?
Mitä nautintoa te saatte toisen yksityisasioiden puimisesta? Onko hyvä mieli, kun jollain toisella menee vähän heikommin??
on aina kahvitauoilla jauhettu julkisten asioista ym. paskaa. Ne vaan yksinkertaisesti kiinnostaa monia. Lasken X:n yhtälailla julkkikseksi, joten hänestä voi mielestäni keskustella täällä palstalla. Turha haukkuminen on tietenkin ikävää, mutta en ole sellaista juurikaan nähnyt - tosin en näitä ketjuja aina lue (tai ehdi lukemaan).
Toiseksi, X:llähän menee ihan helvetin hyvin, hän on 24-vuotiaana ostamassa omistusasuntoa Helsingin keskustassa, on päässyt siis pitkälle blogillaan ansaintamielessä, hyvä opiskelupaikka ja kaikin puolin nätti ja mukavanoloinen tyttö. Eroja sattuu kaikille, en mä X:ää sääli yhtään, enkä koe että hänellä menisi jotenkin heikosti.
Voisiko ylläpito selitää! Mikä hitto siinä on, että näistä bloggareista ei saa kekustella? Alkaa oikeesti menemään vauvapalstaan HERMOT! Kun ei kerta mitään lakia rikkovaa tekstiä ole tullut keltään. Sama juttu OcJulian lapsen kanssa...Huoh!
Itse ehdin nähdä siihen saakka kun joku kysyi, oliko blogiin oikeasti tullut joku kommentti. Ei siis tarvi kertoa, mitä sanottiin, vaan vain tuliko siihen jotain raskauttavaa?
enkä ehtinyt lukea vastauksia siihen, ehtiköhän edes tulla. En kuitenkaan usko, että blogiin asti olisi päässyt mitään sellaista tietoa. Oikeastaan uskon, että kukaan ei tiedä asiasta yhtään mitään faktaa. Mutta silti ihan mielenkiintoista spekuloida mm. siksi, että X lähti heti Porvooseen yms. Olen lukenut blogia jo pitkään, joten olen utelias, minkäs teet. :) Kaikkea hyvää Xenialle joka tapauksessa!
Millainen kommentointi olisi sellaista, että bloggaaja voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen tai vastaavan? Onko tällaisia tapauksissa olemassa tältä palstalta?
Ylläpidon toimintaa en ymmärrä, onkohan tietyiltä bloggaajilta tullut erikseen sinne suuntaan viestiä, että heitä käsittelevät ketjut on poistettava.
Jotenkin en ymmärrä, mitä haittaa muutaman palstalaisen spekuloinneista olisi. Todennäköisesti ikinä ei päädytä kuitenkaan siihen totuuteen. Ja käsittääksi useimmat osaavat suhtautua varauksella täällä esitettyihin juttuihin.
Mikä laitetaan? Sit annetaan palaa ja katsotaan, tapahtuuko jotain ja missä aikataulussa.
oon mukana. :D Otsikoksi vaikka "Hyvää ohjetta porkkanalaatikolle?" tms.
joku, mistä jotenkin tajuaa asian?
mitä raskauttavaa siihen ehti ees tulla, että heti piti poistaa?