Kuinka moni säästää jo kesän 2013 Linnanmäki-käyntiä varten?
Minä! Paljon teillä on säästössä? Onko joku tietty summa minkä laitatte viikossa säästöön?
Minä aloitin tänään säästämään ja laitoin viisi euroa piiloon.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2012 klo 16:43"]
Meillä kanssa normituloinen perhe; mies tienaa 3300 e bruttona ja minä 2400 bruttona, siitä verot pois ja maksat asuntolainan, lainanmenot 1000 e/kk plus yhtiövastike 250 e/kk, vesimaksut neljältä 50 e/kk, sähkö n. 80 e/kk, ruokamenot n. 500 e/kk ja vakuutukset n. 150 e/kk, netti ja puhelimet kolmelta henkilöltä yhteensä n. 150 e/kk, autolaina 350 e/kk, bensat 200 e/kk, siihen vielä päälle tarhamaksut 500 e/kk yht. n. 3200 e ja bussilippu n. 100 e/kk ja tv-lupamaksu, lääkärikulut, lääkkeet, ja muut yllättävät menot ja vaate/kenkä hankinnat perheelle.
Normituloinen ihminen jolla just hankittu omistusasunto (lainamäärä siis n. 200.000 e ja autolainaa n. 20.000 e) ja keskimääräiset tulot, niin kyllä tekee tiukkaa rahan kanssa, kun kaksi lasta vielä tarhassa josta menot n. 500 e/kk!!
Olemme juuri muuttaneet vuokralta ihan tavalliseen neukkukerrostaloon, pienen pieneen neliöön, idän lähiössä, hinta oli vajaa 200.000 e.
Kyllä, joudumme säästämään Linnanmäen reissua varten!
[/quote
te ootte pienituloinen perhe, jos nettoanne miettii ja menojanne sekä perheen kokoa. Meillä bruttotulot 6000 e ja kolme henkeä perheessä. Toimii!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2012 klo 15:58"]
Minä! Paljon teillä on säästössä? Onko joku tietty summa minkä laitatte viikossa säästöön?
Minä aloitin tänään säästämään ja laitoin viisi euroa piiloon.
[/quote]
Siihen en säästä. Mutta aloin jo säästämään sitä varten kun tytär keväällä 2014 lähtee vuodeksi Australiaan vaihtoon.
yritin mutta en pystynyt säästämään mitään :(
Mulla on 45 e säästössä, täytyy yrittää kiristää vielä hieman vyötä!
Kaikki jotka ihmettelee näitä "säästätkö Lintsille" -ketjuja, tiedoksenne, että Lintsille säästäminenhän on AV-koodistossa Erittäin Hyvän Äidin Merkki.