haluatko ratsastaa
44v miehellä. naista siis haen tampereelta. olen mielelläni alla että saan antaa vauhtia ja rintasi ovat vapaasti käytettävissäni. olen varattu,joten kaikki tämä salaa!
Kommentit (21)
165cm ja 72 kg. Iloinen ja seksistä pitävä neljän lapsen yksinhuoltajaäippä.
kuulostaa hyvältä. en ole mikään holmes mutta en myöskään minimies. osaan kyllä käyttää vehjettäni joka on kova mutta kestävä.
kuulostaa hyvältä. en ole mikään holmes mutta en myöskään minimies. osaan kyllä käyttää vehjettäni joka on kova mutta kestävä.
Annatko kestotakuun kymmenestä minuutista?
lupaan että pysyn kovana ainakin 10min vaikka laukeaisinkin sitä ennen :)
lupaan että pysyn kovana ainakin 10min vaikka laukeaisinkin sitä ennen :)
Täh, tarkoitatko henkistä kovuutta?
en vaan kullia
Tää oli tietysti kompa, niinpä tietysti, käytät kovettajapillereitä. En ole oikein dopingjätkien ihailiaja. Luomumies on parasta.
ei ole munkaan juttu. en syö lääkkeitä oikeastaan muuten jos on ihan pakko. olen homeopatisten ja muiden luonnotuotteiden kannattaja ja mulle pelkkä burana on pannassa.
ei ole munkaan juttu. en syö lääkkeitä oikeastaan muuten jos on ihan pakko. olen homeopatisten ja muiden luonnotuotteiden kannattaja ja mulle pelkkä burana on pannassa.
niin ja lisäksi edelliseen. mulla on vaan aina seisokki kestänyt pitkään orgasmin jälkeenkin. en sille mitään voi, mutta ei siitä haittaakaan ole ollut. orgasmin jälkeen nimittäin on niin herkkä olo kullissa että meinaa pää seota hyvänolon tunteesta kun toinen vaan jatkaa naimista! siis jos on osaava nainen!
No onko sulla sitten kuudestilaukeava puntissa? Ihanaa, jos on.
ei mun tietenkään heti tee mieli uudestaan mutta nautin pitkää siitä ekasta. seraavan kerran tekee mieli vasta vähän ajan kuluttua. en mä mikään kone ole.
Kiusatko toista, kaikki ei vaan ymmärrä aina muiden sanomisia / ottavat asiansa tosissaan.
ei mun tietenkään heti tee mieli uudestaan mutta nautin pitkää siitä ekasta. seraavan kerran tekee mieli vasta vähän ajan kuluttua. en mä mikään kone ole.
Kun minä olen sellainen aktiivinen nainen seksuallisesti. Onkohan sinusta tyydyttämään haluni?
kiinnostaisi mutta sain juuri ratsastaa eräällä toisella nelkyt ja risat -miehellä. Hyvää teki.
t. 33-vuotias äippä
44v miehellä. naista siis haen tampereelta. olen mielelläni alla että saan antaa vauhtia ja rintasi ovat vapaasti käytettävissäni. olen varattu,joten kaikki tämä salaa!
joka haluaisi kovaa ja kestävää?
Onko kulli pitkä?