Miehet! Uskokaa jo! On jokaisen naisen oma asia sheivaako
vai haluaako mieluummin vahata, sokeroida vai laseroida!
Jokainen saa poistaa karvat itselle sopivimmalla tavalla!
Kommentit (20)
Posliini on kaunis ja hygieenisin.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ped arin mielestä.
No mulle se on yks hailee mitä ihmiset tekevät sukupuolesta riippumatta. Itse en seksiä harrasta sellaisen naisen kanssa joka ei ole sheivattu eikä se onneksi ole pois multa eikä sellaiselta naiselta jos ei harrasteta seksiä.
Tuhat kaakahdusta nyt vähintään tähän raivosyöttiin.
Uskon kyllä, kuten myös siihen että ne karvat voi myös jättää poistamatta niin halutessaan. Oikeastaan se olisi jopa ihan toivottavaa joissain määrin, mutta eipä sekään minun tahdostani kiinni ole.
Aloituksen miinustajien mielestä ei ole naisen oma asia
Kuka stana se nyt teitäkin pakottaa sheivaamaan, aivan uskomatonta idiotismia- jokainen saa määrätä omsta karvoituksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ped arin mielestä.
Karvaisen pillun oireyhtymä on onneksi harvinaista jo.
Tietysti se on jokaisen naisen oma päätös. Kuka on niin sekaisin että muuta väittää?
Miehenä ajan parran pois, tai sitten kasvatan naurettavat amisviikset tai vaikka zz-top parran. Voi olla että saadakseni ja pitääkseni naisen joudun ottamaan hänen preferenssinsä huomioon, mutta tämä on tietysti vain oikein. Minulla ei ole mitään oikeutta preferenssiin naisen karvojen suhteen, tämänhän on itsestään selvää.
Saa siitä huomauttaa jos on läheinen. Mun mielestä groteskin näköistä, vaikka en itsekään ole aina sheivannut
Kyllä tuherossa pitää karvoja olla, siistitty kolmio on jees.
Karvaton tussu on niinku nyljetty kalkkuna, ruma!
T.Jamppa
Koskaan en ole vaatinut mitään naisen karvoista, Silti olen saanut kuulla naisilta aika paljon karvojen ajelusta. Kun yksi valitti kainalokarvoistaan niin ehdotin että anna kasvaa. Sekään ei käynyt.
Uskokaa nyt että saa olla mitä haluaa! Vaikka luomu puska.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen miinustajien mielestä ei ole naisen oma asia
Se on mun asia että en poista karvoja.
Missä vaiheessa en olisi tuota uskonut? En ole yhdellekään naiselle hänen karvoitustaan kommentoinut suuntaan tai toiseen.
En ole vielä kuullut, että joku olisi pakotettu poistamaan karvansa tietyllä tavalla. Tietysti se on jokaisen oma asia miten sen tekee. Niin kuin sekin on jokaisen oma asia, miellyttääkö toisen tapa vai etsiikö mieluummin jonkun, joka haluaa tehdä sen toisella tavalla.
Pelastakaa karvat! Posliini on luonnoton.
rakastan <3 <3 <3