moniko MIES teistä käy "istumapissalla"
ihan vaan kysymys....onko se yleistä että miehet nykyään kusee istualtaan??? itse yllätin mieheni tästä hiljattain....tuntui vain niin oudolta.mieheni mielestä ei ole mitään outoa
Kommentit (46)
Menee lirutteluksi. Seisaaltaan toimii paremmin ja rakko tyhjenee kunnolla.
Ja onneksi poika on oppinut tämän tavan myös, ei tule pissaroiskeita.
virtsaillut seisaaltani. Vain luontoreissuilla jamuissa sellaisissa tilanteissa.
kun ehdotin istumapissaamista perheen miespuolisille (eivät jaksa aina nostaa rengasta ylös). Kuulemma KUKAAN mies ei pissaa istuiltaan, epämiehekästä. No ainakin muutama tässä on todistanut asian puolesta. Mies muuten pyysi laittamaan tänne avauksen tästä aiheesta, kuulemma mammat teilaavat mut täysin.
kun ehdotin istumapissaamista perheen miespuolisille (eivät jaksa aina nostaa rengasta ylös). Kuulemma KUKAAN mies ei pissaa istuiltaan, epämiehekästä. No ainakin muutama tässä on todistanut asian puolesta. Mies muuten pyysi laittamaan tänne avauksen tästä aiheesta, kuulemma mammat teilaavat mut täysin.
Onko se naisellista?
Onneksi! Ja ei kai sentään sen kusella käymisen tarvitse olla mitenkään miehekäs tapahtuma, mikäli se siis on jotenkin epämiehekästä.
Yritän kannustaa häntä käymään aina istumapissalla. Ei tule roiskeita. En ymmärrä miksi pitäisi seistä. Ei miskään sitä pidä tärkeänä mutta on vaikea luopua tavoista. Harjoittelun jälkeen luistaa jo hyvin :)
Epämiehekästä? No pienestä se on joillakin kiinni, voe vittu. Ja tottakai kusen istualtani. Ja pesen myös perseeni joka kerta ulostettuani.
Mun mies ei ikimaailmassa kusis istualtaan. Hitto, samantien vois pukee mekon päälleen.
Mä taas en ikinä ottaisi niin reppanaa miestä, jonka miehisyys on pissaamisasennosta kiinni. Mutta kiva sulle jos toi on mielestäsi miehekästä.
Töissä seisaaltani. Omaa pesää ei sotketa.
t. Äijä.
..istualteen, sekä mies, että poikamme.
Ja on todellakin eduksiuturauhasta ja rakon kunnollista tyhjenemistä ajatellen.
yleisessä vessassa seisten.
Eipä tarvi siivoilla pytyn reunoja ja vierustaa roiskeilta ja valumilta.
Samalla kun paskon tulee myös kustua. Enkä koskaan pasko seisoaltani.
ihan vaan kysymys....onko se yleistä että miehet nykyään kusee istualtaan??? itse yllätin mieheni tästä hiljattain....tuntui vain niin oudolta.mieheni mielestä ei ole mitään outoa
Jokakerta ja munan pesen myös.
Seisominen ja ravistelu on, noh, aika ysäriä.
Kotona ja kylässä istualtaan, ei tule tippoja ohi pöntön. (Kaikilla miehillä menee pienenpieni määrä aina ohi seisaaltaan kustessa ja se sitten aikaa myöten saa pöntön reunat ihan kusisiksi ulkopuolelta).
nimim. sivistynyt
Luin jostain että olis kuulema oikeasti parempi tapa tyhjentää koko rakko