moniko MIES teistä käy "istumapissalla"
ihan vaan kysymys....onko se yleistä että miehet nykyään kusee istualtaan??? itse yllätin mieheni tästä hiljattain....tuntui vain niin oudolta.mieheni mielestä ei ole mitään outoa
Kommentit (46)
Oppinut tavan brittiläisessä sisäoppilaitoksessa. Siellä haluttiin ehkä säästää siivouskuluissa :)
on jäänne ajasta ennen posliinia.
Itseasiassa se ei ole kovinkaan kaukana. Vielä' sotien jälkeen suurella osalla kansasta ei ollut sisävessaa.
Suomi on kahdessa sukupolvesta noussut "kiinalaiselta tasolta" eurooppalaiseksi sivistysvaltioksi ja joillekin peheille/suvuille muutos on ollut liian nopea.
Juuri tämän muutos hitauden ansioista on esimerkiksi turhaa odottaa Venäjän kehittymiseltä demokratiaksi turhan paljon tai turhan nopeasti.
Tai esimerkiksi Intiassa raiskaukset ovat maan tapa.
Muutokset ovat hitaita.
Meillä mies pissaa sekä istuiltaan että seisaaltaan.
En ole koskaan huomannut mitään roiskeita.
Toisaalta hän myös useimmiten pesee vessan, joten jos siellä jotain roiskeita olisikin, niin itse ne kuitenkin siivoaa =)
Ihan sen takia, että on helpompi lukea Aku Ankkaa samalla :D
on paljon helpompi päästää ilmaa ja virtsata samalla. Seisoen ei ole niin helppo pierrä.
Minulla on tapana kusta juostessani, siinä säästää aikaa sekä voi samalla harrastaa liikuntaa. Olen huomaavinani tuijotusta muiden lenkkeilijöiden taholta, mutta en anna sen häiritä.
Kotona saatan joskus pissata käsilläseisonnasta. Tuleepahan kädet treenattua sekä saa uuden perspektiivin kylpyhuoneeseen. Samalla voi tulla mieleen sisustusideoita. Tsemppiä!
Joskus istualtaan, joskus seisten. Väsyneenä yleensä istun.
Näin olen tehnyt ja aina tulen tekemään. Poislukien baarissa, missä ei tee mieli istua ympärikustuille istuimille.
luulee että miehet pissaa aina seisoen? Joku, joka vasta 10 vuoden seurustelun jälkeen näkee miehensä pissalla?
Monacon ruhtinas vaatii minua kusemaan istualtaan.
Korkeintaan pytyn seinämiin. Mies on 40-vuotias, ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, enkä kertaakaan ole kusiroiskeita ollut missään päin vessaa.
Olen yrittänyt sanoa nätisti, ei usko. Olen yrittänyt sanoa että menisi lääkäriin sillä vika on vehkeessä, näössä tai sitten koordinaatiokyvyssä. Joka kerta kun sitä kusta on lattialla, pyydän miehen siivoamaan ja hirveät raivarithan siitä tulee (hänelle siis). Aina en viitsi tapella vaan pyyhin hänen puhtaisiin vaatteisiinsa. Jos on vanha kusiroiskeinen mies niin haiskoon sitten siltä. Lapset ei meillä kuseksi ympäriinsä.
asian ilmaissut :) Ja ihan on aina näin toiminut, en ole häntä siihen pakottanut, enkä poikaakaan, joka myös toimii samalla tavalla.
Kusen kotona istualtani. Töissä seisaaltani. Omaa pesää ei sotketa. t. Äijä.
olenko ainoa, jonka mies ei todellakaan kuseskele ympäri rengasta tai lattioita, vaikka pissaa seisten? Ja miten ihmeessä miehenne onnistuvat kusemaan pitkin kylppäriä, kun meidän nelivuotiaskin osaa siististi pissata seisten? Ovatko jotenkin henkisesti jälkeenjääneitä, vai miten?
En tajua.
Ei roisku pitkin pöntön reunoja ja ohi!
mieheni istuu pöntöllä _tietenkin_ ja samoin meidän poika. Ulkona pissaavat puskaan seisaaltaan.
En tajua naisia, joiden mielestä miehekkyyden tärkein merkki on pissaläikät vessan lattialla ja pöntön reunoilla.
Rakko tyhjenee paremmin kun istuu. Mitä sitä lorottelemaan kotona. Jos olen kovin juovuksissa jossain juhlissa niin saatan istua virtsalle, mutta muuten muualla aina seisten.
Kotoa opittua. Isänikin virtsasi istualteen.
Muualla seisten. Mies on aina toiminut noin ja pojalle ei ole mitenkään opetettu seisoviltaan pissaamista. Tämä sopii mulle hyvin, pysyy vessa siistimpänä.
olenko ainoa, jonka mies ei todellakaan kuseskele ympäri rengasta tai lattioita, vaikka pissaa seisten? Ja miten ihmeessä miehenne onnistuvat kusemaan pitkin kylppäriä, kun meidän nelivuotiaskin osaa siististi pissata seisten? Ovatko jotenkin henkisesti jälkeenjääneitä, vai miten?
En tajua.
Vaikka osuiskin pyttyyn, niin se roiskuu sieltä takaisin mm. pytyn reunoille, seiniin, mihin vaan lähistölle. Toki jos miehes on jo ikämies, niin suihku on heikompi, eikä siis tule enää niin kovalla paineella et roiskuis.
..olikohan mythbusters tmv testattiin virtsan roiskuminen seisoaltaan toimitettaessa.
Tulos oli, että virtsaa lentää pisaroina jopa kahden-kolmen metrin säteelle.
Paine ja pystyasento aiheuttaa.
Nimim Onkos teillä hammasharjat kaapissa, vai pissassa?
:D
Ja vastaus;
Kaikki perheen miehet istuvat virtsatessaan
eli kotona ja töissä.
Julkisemmissa paikoissa aina seisaaltaan.
Eturauhanen kiittää kun pissaa istuen. Ja on paljon siistimpää myös.