Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet naisesta, joka kertoo olleensa 13v kotiäiti?

Vierailija
19.12.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kotiäitinä 15 vuotta ja luuserileiman olen otsaani saanut.

Vierailija
2/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on nainen, joka on osannut laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Ehtii sinne työelämään sitten kun ei enää kotona kaivata niin kipeästi, eikä tarvitse enää omia lapsia kuljetella hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on ollut kotirouva koko elämänsä ja minä olin 9 vuotta. Minusta ihan ok valinta niille ketkä niin tahtovat ja on siihen varaa.

Vierailija
4/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Joku on ollut 20v sairaanhoitaja, joku bussikuski, joku opettaja, joku taiteilija, joku työtön, joku eläkkeellä, joku kotiäiti.

Minulle on ihan sama, mitä ihmiset tekevät. Kunhan viihtyvät elämässään ja ovat itse tyytyväisiä, mitä se minulle kuuluu.

Vierailija
5/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vähän ihmettelen miten on jaksanut, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
6/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotiäiti vuodesta 2001 kolmen vuoden työssäolotaukoa lukuun ottamatta. Ja aion olla lopun ikäni.

Vierailija
7/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä mahtaa olla ainakin 3-4 lasta. Siinähän se 13 vuotta menee ihan kivasti, eikä ajankulua edes huomaa.

Ainoa miinus tässä on, että töihin pääseminen voi olla vaikeaa. Tämä on tosin naisen oma ongelma, eikä tee hänestä silmissäni silti mitenkään hölmöä.

Vierailija
8/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmisestä en osaa tuntematta ajatella mitään, mutta tilanteesta olen ehkä vähän kateellinen :) Itse olen ollut kotiäiti 6v, ja nyt joudun olosuhteiden pakosta ainakin hetkeksi työelämään.

Vierailija
9/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotiäiti vuodesta 2001 kolmen vuoden työssäolotaukoa lukuun ottamatta. Ja aion olla lopun ikäni.

Entäs sitten kun lapset muuttavat pois kotoa? Sitten et voi olla kotiäiti.

On myös mahdollista, että miehesi lähtee nostelemaan tai kuolee ja kotiäidin eläke on olematon. Köyhyysrajan alapuolelle taitaa mennä rajusti.

Minulla on loistava parisuhde ja

Vierailija
10/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista naista.

Vierailija
11/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelee,asuvat ulkomailla.Sille ei voi mitään jos mies jättää,moni pari jossa molemmat on töissä,eroaa silti.Ei sen työnteko avioliittoa tai avoliittoa kasassa pidä.Luuletko että työnteko estää avioeroja tai pettämistä,ei tosiaan.Herää todellisuuteen!

Vierailija
12/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on nyt sellainen maa jossa vihataan lapsia ja kaikkea niihin liittyvää,kotiäitejä kunnioitetaan kun ne on niin harvinaisia?

Vierailija
13/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan suoraan avatua kadulla,jos on jotain asiaa...

että hänellä mahtaa olla ainakin 3-4 lasta. Siinähän se 13 vuotta menee ihan kivasti, eikä ajankulua edes huomaa.

Ainoa miinus tässä on, että töihin pääseminen voi olla vaikeaa. Tämä on tosin naisen oma ongelma, eikä tee hänestä silmissäni silti mitenkään hölmöä.

Vierailija
14/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan suoraan avatua kadulla,jos on jotain asiaa...

että hänellä mahtaa olla ainakin 3-4 lasta. Siinähän se 13 vuotta menee ihan kivasti, eikä ajankulua edes huomaa. Ainoa miinus tässä on, että töihin pääseminen voi olla vaikeaa. Tämä on tosin naisen oma ongelma, eikä tee hänestä silmissäni silti mitenkään hölmöä.

Piti ihan alakertaan kurkistaa, että olisiko mitenkään mahdollista, että olen sittenkin Henrik. Aika epätodennäköiseltä näyttää alakerran näkymän perusteella.

Voitko kuitenkin kertoa lisää tästä Henrikistä? Vaikuttaa hyvin kiinnostavalta mieheltä pikkuisine autoineen! :D

Vierailija
15/15 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun lapset muuttavat pois kotoa? Sitten et voi olla kotiäiti.

On myös mahdollista, että miehesi lähtee nostelemaan tai kuolee ja kotiäidin eläke on olematon. Köyhyysrajan alapuolelle taitaa mennä rajusti.

Minulla on loistava parisuhde ja

ja vakuutukset kuoleman varalta kunnossa. Elän elämääni nyt, enkä sen pelossa, että joku lähtee nostelemaan. Jos jotain tapahtuu, elän sen tilanteen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme