Katselin ja kuuntelin ekaa kertaa Idolsia - analyysini Agnesista
Luulin, että tyttö osaa laulaa. Ei osaa. Kova, hyvin suppea ääniala. Matalat äänet eivät mene kohdalleen, eikä osaa yläääniä ollenkaan. Ei tulkintaa, ei soinnillisuutta. Ehkä jonkinlaisissa kappaleissa voi olla hyvä, mutta ei ole mikään lahjakkuus.
Se mikä yllätti, oli ettei osaa edes englantia ääntää. Luulin, ettei osaa suomea! Sama se nyt suomelle, mutta englantikin on aika pahan kuuloista.
Tanssahtelee ihan suomalaisittain eli kömpelösti ja irvistää tekohymyn aina joka väliin, vaikka se ei yhtään sopisi biisiin. En ole nähnyt Cherin hymyilevän " pirtsakkaasti" esiintyessään.
Vielä on se punapää katsomatta, pelottaa jo.
Ensimmäinen poika oli järkyttävä, lauloi nuotin vierestä ja oli yhtä seksikäs kuin Nokian insinöörit (anteeksi, kaikki Nokian insinöörit ja heidän vaimonsa).
Vaalea tyttö osasi laulaa, mutta ilmeisesti jännitti alaäänissä ja esiintymisessä.
Siis nämäkö ovat suomen neljä parasta? DUMPATKAA KOKO OHJELMA!
Kommentit (45)
Agnes oli ainoa kiinnostava. Pete sitten kakkosvaihtoehto, vaikkakin paljon valjumpi. Tuntuu kyllä, ettei Idols paljon kiinnosta enää.
Olen 22-vuotias nainen, en asu suurkaupungissa, enkä maalla.
En kannata Katria, enkä varsinkaan kannattanut Agnesia. En kannata kyllä sen puoleen Ilkkaa enkä Peteäkään..
Eli täysin metsään.....
Vierailija:
Mitä teidän mielipiteisiinne tulee niin kannattajat menevät seuraavasti:
yli 35-vuotiaat, maalla asuvat ja kotiäidit kannattavat Katria, me muut Agnesia.
Sanoit, että Katri ei pidä yhteyttä mummolaan ja hänellä ei ole koti-ikävää.
Kävikös koskaan mielessä, että kaikkien mummot, papat ja kotiväki ei ole yhteydenpidon ja ikävöimisen arvoisia???? Vanhat ihmisetkin voivat olla tylyjä kusipäitä.
t. Yksi, joka ei pidä yhteyttä isovanhempiinsa, eikä ikävöi vanhempiaan.
ajattelin, että Agnesin kannattajat asuvat pienessä paikkakunnassa maalla, jossa kylän pubin levuautomaatista ei soi muu kuin heavy.. Itse olen kaupunkilainen kolmekymppinen ja pidän Katrista. Pete myös hyvä, mutta laulajana Katri parempi.