Hei :) Mitä kuuluu tähän osoitteeseen nykyään?
Kommentit (18)
Hmm, voin vain kuvitella, missä sävyssä. Kunpa joku kutoisikin mulle tänäkin jouluna villasukat. Itse kun saan aikaiseksi sen varren, tai en ehkä sitäkään enää.
ap
Mulle kuuluu ihan hyvää. Työtä, kohta loma, ja jouluun mäkin valmistaudun. Rakastan joulua!
Saadaanko täällä joulujutuistakin aikaan riitaa ja negatiivisuutta? Se olisi kyllä jo taito. Vai säilyykö joulumieli?
ap
Joku on huhuillut, mutta useimmilla mammoilla on nyt joulujutut pinnalla. Mitä kuuluu?
ja joka toinen odottaa nätisti paketoituja paketteja, joka toinen maailmanloppua. Yksi kyselee, milloin kinkku sulamaan ja toinen haukkuu sen yhden pakastekinkun.
Päivähoito vs. kotihoito ei kuitenkaan ihan hollillaan ole keskusteluissa nykyään, se ei itseasiassa enää kiinnosta ketään. Anopit ja miniät taas ovat törmäyskurssilla vähäsen.
Eli ihan sitä samaa..
Mites noi häpykarvat? Ovatko karvajengit laskeutuneet joulurauhaan?
ap
ja joka toinen odottaa nätisti paketoituja paketteja, joka toinen maailmanloppua. Yksi kyselee, milloin kinkku sulamaan ja toinen haukkuu sen yhden pakastekinkun. Päivähoito vs. kotihoito ei kuitenkaan ihan hollillaan ole keskusteluissa nykyään, se ei itseasiassa enää kiinnosta ketään. Anopit ja miniät taas ovat törmäyskurssilla vähäsen. Eli ihan sitä samaa..
Vietättekö joulua keskenänne, jomman kumman vanhempien kanssa vai miten?
Kohta kyllä tulee joku laulamaan painu pois
-laulua. Mulla on vapaailta ja piipahdin hetkeksi tänne huvittelemaan.
ap
Kiva että tulit käymään!
Päivä kerrallaan, tulevaisuutta unohtamatta. Vietämme joulua vähän kahdestaan ja molempien perheiden kanssa. Välimatkat ovat onneksi lyhyet, joten ehdimme olla kaikkien kanssa.
ap
Vietättekö joulua keskenänne, jomman kumman vanhempien kanssa vai miten?
Mä voisin olla toista mieltä. Kiva poika. Ja reipas :)
ap
URGH
Mä voisin olla toista mieltä. Kiva poika. Ja reipas :) ap
URGH
Muttakun niistä ei oikein saa puhua. Jarna, Xenia, Casa-blogit... Paljon olisi ruodittavaa...
kun ne herättävät keskustelua, mutta ovat kuitenkin yksityishenkilöiden asioita. Missä menee raja, mitä ja missä saa kommentoida? Hyvät tavat pitää tietysti aina säilyttää. Mä tunnen muutaman bloggaajan enkä tietenkään toivoisi, että heistä puhuttaisiin kielteiseen sävyyn. Jutuilla on yleensä tapana vielä rönsyillä ohi totuuden. Ehkä niitä pitäisi käsitellä, kuten muutakin mediaa, esim. lehtiä: jutellaan kuvista ja tekstistä, ei "toimittajasta".
ap
Muttakun niistä ei oikein saa puhua. Jarna, Xenia, Casa-blogit... Paljon olisi ruodittavaa...
Onko Cheek yks sun julkkispetikavereista?
Ei voinut kyllä olla kirjoittaja tosissaan.
ap
Väärän merkkisiä laukkujako?
ap
Väärän merkkisiä laukkujako? ap
Joku on huhuillut, mutta useimmilla mammoilla on nyt joulujutut pinnalla.
Mitä kuuluu?