Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä ihana joulupuu-keräykseen lahjoittaja vantaalta :) Kiitos x 1000! Tyttöni

Vierailija
18.12.2012 |

7v sai just sen, mitä eniten toivoi: kauko-ohjattavan auton! Mietin pitkään, kehtaanko noin "isoa" toivetta edes kirjoittaa siihen lappuun! Lisäks oli vielä bonuksena aivan ihana tehtävä-/arvoituskirja. Kyllä, kurkkasin lahjat etukäteen yhdestä kulmasta vaikka olikin niin nätisti valmiiks paketoitu.

Eli meidän tyttö ainakin sai aivan kymppilahjan tästä paljon kritisoidusta keräyksestä, ja itellä ei ois ollut varaa ostaa. KIITOS ja hyvää joulua!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lahjat ennena aattoa? Eikö ne ole tarkoitus avata vasta aattona?

Saa kyllä olla viimeinen kerta, kun vien lahjoituksen Joulupuukeräykseen, jos äidit availee niitä lahjoja lasten kanssa heti kun saavat paketin käteen. Ne on joululahjoja, paino sanalla joulu.

turvallisuuden vuoksi. Mistä sitä tietää jos joku hullu laittaa sinne jotain sairasta!!!!!!!

Vierailija
62/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä idiooteista kun olen ollut aina pienituloinen mutta silti pystynyt aina tekemään lapsilleni joulun. Ja väitän että jokainen pystyy jos haluaa. Olen köyhästä suvusta ja kyllä meillä silti on aina joulu vietetty ja lahjoja saatu.

Haenkin ensi vuonna lapsilleni lahjat tuolta joulupuusta, jos se on kerran kaikille "köyhille" tarkoitettu:) Niin ei turhaan tarvitse säästää etukäteen. Minulla on monta lasta niin moni lahjoittaja saa sitten iloisen mielen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä idiooteista kun olen ollut aina pienituloinen mutta silti pystynyt aina tekemään lapsilleni joulun. Ja väitän että jokainen pystyy jos haluaa. Olen köyhästä suvusta ja kyllä meillä silti on aina joulu vietetty ja lahjoja saatu. Haenkin ensi vuonna lapsilleni lahjat tuolta joulupuusta, jos se on kerran kaikille "köyhille" tarkoitettu:) Niin ei turhaan tarvitse säästää etukäteen. Minulla on monta lasta niin moni lahjoittaja saa sitten iloisen mielen:)

vaan lisäksi mitä ilmeisimmin vielä katkera ja kateellinen idiootti.

Hae ihmeessä (varaudu siihen, et pitää diakonitoimistossa tilanteestasi avautua/perustella + esittää tiliotteet, näin ainakin meillä piti viime vuonna), helpottaa varmaan kummasti kun ei tarvi enää kateudesta vihertyä toisten lasten jouluilon takia. =)

Vierailija
64/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä idiooteista kun olen ollut aina pienituloinen mutta silti pystynyt aina tekemään lapsilleni joulun. Ja väitän että jokainen pystyy jos haluaa. Olen köyhästä suvusta ja kyllä meillä silti on aina joulu vietetty ja lahjoja saatu. Haenkin ensi vuonna lapsilleni lahjat tuolta joulupuusta, jos se on kerran kaikille "köyhille" tarkoitettu:) Niin ei turhaan tarvitse säästää etukäteen. Minulla on monta lasta niin moni lahjoittaja saa sitten iloisen mielen:)

vaan lisäksi mitä ilmeisimmin vielä katkera ja kateellinen idiootti. Hae ihmeessä (varaudu siihen, et pitää diakonitoimistossa tilanteestasi avautua/perustella + esittää tiliotteet, näin ainakin meillä piti viime vuonna), helpottaa varmaan kummasti kun ei tarvi enää kateudesta vihertyä toisten lasten jouluilon takia. =)

Vierailija
65/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla ihmisillä on elämässä vielä vaikeampaa kuin sinulla.

Hienoa, että tyttösi ilahtui lahjasta. Toivottavasti elämänne palaa mahdollisimman pian raiteilleen. Nauti lapsistasi, he ovat siunaus!

Onnellista uutta vuotta ja kaikkea hyvää teille,

t. minä Hgistä

Vierailija
66/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lahjottaja,tyrmistyneenä lukenut näitä ihmisten kommentteja.Onneksi taitavat nämä tolvanat olla vähemmistöä ottaen huomioon kuinka paljon keräyksiin osallistutaan...

Vierailija
67/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse tulla toimeen kun voi panna rahat sileäksi ja panna kalliita toiveita esille.

Tulee mieleen eräs tuttu, joka myös on pelannut omaisuutensa monta kertaa ja aina sossu auttaa vaimoa ja lapsia. Joskus vitutti kun itse ihan oikeasti yritti pienistä tuloista säästää lapsille. Tämä pari, missä vaimo oli kotona kotihoidontuella (oma valinta) ja miehellä tosi hyvät tulot. Pelasi taas joulun alla rahat ja sossu maksoi heidän laskunsa ja annettiin lahjoja. Voi elämänkevät. Äijä pisti sileäksi monen tuhannen euron säästöt ja sossu pelasti heidät taas kerran ja maksoi laskut ja muut.

Heille ei tullut mieleenkään, että vaimo olisi keskeyttänyt hoitovapaan, koska velat maksettiin ja joululahjat tippui taivaasta.

Ja vaimo ei todellakaan kiertänyt kirpputoreja vaan kaikki vauvan tarvikkeet ostettiin uutena, vaikka edellinen oli vasta 3v, että olis voinut säästääkin edellisen lapsen tarvikkeet.

niistä idiooteista kun olen ollut aina pienituloinen mutta silti pystynyt aina tekemään lapsilleni joulun. Ja väitän että jokainen pystyy jos haluaa. Olen köyhästä suvusta ja kyllä meillä silti on aina joulu vietetty ja lahjoja saatu.

Haenkin ensi vuonna lapsilleni lahjat tuolta joulupuusta, jos se on kerran kaikille "köyhille" tarkoitettu:) Niin ei turhaan tarvitse säästää etukäteen. Minulla on monta lasta niin moni lahjoittaja saa sitten iloisen mielen:)

Vierailija
68/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään siksi, että nimi on ollut sossussa jonkun perhetyöntekijän takia. Ei ole tuloja kysytty. Yksikin aloitus koski sitä, että äiti oli saanut paketit sossusta, vaikka ei tarvinnut ja yritti tarjota niitä tällä palstalla eteen päin.

vaan lisäksi mitä ilmeisimmin vielä katkera ja kateellinen idiootti.

Hae ihmeessä (varaudu siihen, et pitää diakonitoimistossa tilanteestasi avautua/perustella + esittää tiliotteet, näin ainakin meillä piti viime vuonna), helpottaa varmaan kummasti kun ei tarvi enää kateudesta vihertyä toisten lasten jouluilon takia. =)

Vierailija
69/69 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusin, että joillakin on on ollut tosi köyhä joulu ilman omaa syytään (esim. uusavuttomuus, itsekkyys, päihdeongelma).

Missä voisin ensi jouluna auttaa? Vakaumuksemme vuoksi en halua auttaa seurakunnan kautta?

Tuntuu kivemmalta antaa kuin saada. Meillä on jo kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi