Mikä olisi ensimmäinen ajatuksesi, jos olisit ekaa kertaa
sängyssä miehen kanssa ja huomaisit tämän ajelleen kaikki munakarvansa pois?
Olisiko täysi turn-off vai -on?
Kommentit (7)
Luomupehkossa olisi enemmän ihmettelemistä, kun en ole sellaista nähnyt tällä vuosituhannella.
vähän voisi pakata naurattamaan näky. Mutta tuskin halut sentään kokonaan siihen paikkaan loppuisivat.
Luomupehkossa olisi enemmän ihmettelemistä, kun en ole sellaista nähnyt tällä vuosituhannella.
mies vaikuttaisi muuten täyspäiseltä. Silti saattaisi kyllä olla sellainen turn-off, etten haluaisi päästää enää toista kertaa niin pitkälle.
Yrittäisin päästä sen yli, mutta jäisi vähän kyseenalainen fiilis.
mutta ehkä itselleni olisi helpompi sisäänajo sellainen, että mies ensin keskustelisi kanssani karva-asioista, tosin ei missään nimessä siinä tilanteessa. Eli mistä mies itse pitää, mistä minä pidän jne. Minusta on ihan mukava, jos mies ajelee palleista karvat, koska helpompi imeskellä palleja, kun ei ole karvat kurkussa. Kesällä taas ne munakarvat on hikiset eli ainakin kesätrimmaus voisi olla ihan ok, muina vuodenaikoina ei ole niin kauheesti itselleni väliä. Lähinnä just jos ne karvat ei ole tiellä niin ei väliä.
Ehkä ekan kerran nähtynä karvattomuus herättäisi itsessäni mietteitä, mitäköhän mies karvattomuudella tavoittelee. Sen vuoksi tosiaan helpompi reitti minusta olisi se, että mies hillitsisi karvojen ajeluaan mutta siitä voisi keskustella myöhemmin kun suhde etenee (kuten minunkin karvoistani).
Mulle käy kaikki!