Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni liian irstaat fantasiat

Vierailija
28.12.2012 |

Lähestyn nyt näin perjantai-iltana mieltäni painaneeseen asiaan nimeltä mieheni fantasiat. Mieheni haluaisi toteuttaa omia mieltymyksiään, joihin en itse olisi valmis. Kuinka pääsen livahtamaan tilanteesta tyylikkäästi mieheni mieltä pahoittamatta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä fantasiat ovat fantasioita, eikä niitä useinkaan kannata jakaa. Suurinosa ei kelpaa toteutettaviksi.

En anna persettä, enkä suostu hänen mielikseen poslariin. Ei hänkään suostu olemaan Joe Manganiellon näköinen.

Vierailija
2/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki ihan omaa ja palstan valtaosan uteliaisuutta ajatellen, kerropa mikä nyt on miehesi irstas fantasia? =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki ihan omaa ja palstan valtaosan uteliaisuutta ajatellen, kerropa mikä nyt on miehesi irstas fantasia? =))

nohhh :D voin toki kertoa jos lukijoita kiinnostaa. Mieheni haluaisi minun pukeutuvan läpinäkyvään kokoomusnuorten sadeasuun. Mielestäni tämä kuulostaa todella oudolta ja jopa hieman sairaalta enkä oikein haluisi tämän toteutuvan.

ap

Vierailija
4/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi minun pukeutuvan läpinäkyvään kokoomusnuorten sadeasuun.

Vierailija
5/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä fantasiat ovat fantasioita, eikä niitä useinkaan kannata jakaa. Suurinosa ei kelpaa toteutettaviksi.

En anna persettä, enkä suostu hänen mielikseen poslariin. Ei hänkään suostu olemaan Joe Manganiellon näköinen.

Se on kyl niin totta, itse olen kyllä suostunut edellämainittuihin asioihin vaikken niistä ole hirveästi pitänytkään :D ehkä minun pitäisi kuunnella enemmän itseäni kuin miestäni ja hänen halujaan.

ap

Vierailija
6/35 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin toteuttaa seuraavana iltana mun fantasian. Ukko pukeutuisi Erkki Tuomiojaksi samettipuvussa ja marilaukussa!

Vierailija
7/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siis olla huoletta, ihan normaalia.

Vierailija
8/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nohhh :D voin toki kertoa jos lukijoita kiinnostaa. Mieheni haluaisi minun pukeutuvan läpinäkyvään kokoomusnuorten sadeasuun. Mielestäni tämä kuulostaa todella oudolta ja jopa hieman sairaalta enkä oikein haluisi tämän toteutuvan.

ap

Minkälainen se asu on? Kuulostaa ööh eksoottiselta mutta kumman kiinnostavalta:)

Vierailija
9/35 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää vajaa kolmesataa lukijaa tällä palstalla niin 10000 raja menee rikki!

Olkaa siis aktiivisia ja kiitoksia kaikille tämän palstan lukijoille.

Elikkä ei kai täs sit muuta. jeejee

Vierailija
10/35 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää vajaa kolmesataa lukijaa tällä palstalla niin 10000 raja menee rikki!

Olkaa siis aktiivisia ja kiitoksia kaikille tämän palstan lukijoille.

Elikkä ei kai täs sit muuta. jeejee

Eikö sinulla olee muuta elämää kuin päivitellä sivustolle typeriä kommenttejasi.

Eikai, 10000 lukijaa kunniaan!!

Vierailija
11/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vuoroin vieraissa... tai siis vuoroin fantsuja toteutettakoon, niin kauan ja usein kuin homma molemmille keskimäärin maistuu. Eihän joka kerran tarvi ihan viimeisen päälle just omaan mieleen olla - kunhan ei kovin vastenmielinenkään - mutta saamapuolellekin pääsemiseksi olisi tietysti hyvä olla itselläkin vuorollaan fantsuja ettei tarvitse iloita vain kaverin ilosta.

Vierailija
12/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että hän uskaltaa kertoa sinulle mieltymyksistään eikä haudo niitä sisällään. Vastaavasti voit kertoa hänelle *omista* mieltymyksistäsi ja keskustella yhdessä toisianne syyllistämättä, miten nämä ovat sovitettavissa yhteen.

Paljon riippuu siitä, kuinka "fantastisia" miehesi mieltymykset ovat. Seksuaalisen mielihyvän ja hyväksynnän tunteiden tuottaminen rakkaalle ihmiselle kun on ehkä tärkein syy seksin harrastamiseen parisuhteessa.

Kaikki kumppanin mieltymykset eivät välttämättä vastaa omia, mutta jos ne eivät jostain syystä ole erityisen vastenmielisiä, miksi ei? Viethän sinä hänet ulos syömään hänen lempiruokaansakin vaikka se ei olisi juuri sinun herkkuasi.

Vierailija
13/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ei tietenkään pidä suostua, jos jokin tuntuu itsestä pahalta. Silloin on kuitenkin oltava valmis myös siihen, että puoliso toteuttaa itseään seksuaalisesti parisuhteen ulkopuolella.

Vierailija
14/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetakki on itse asiassa varsin yleinen ja viaton fetissi. Antaisin sinuna ukollesi lahjakortin alan vaateliikkeeseen, ettei tarvitse turvautua kokoomusnuorten lahjuksiin. Samalla viestisit, että rakastat ja hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on.

Vierailija
15/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän sen olevan miehen toive. Ei ole ennenkään saanut, joten miksi nyt.

Paikkani ovat pienet ja mies iso, joten täysin mahdotonta olisi toteuttaa. Mutta saa hänellä haaveensa olla.

Mä haaveilin fistausta, muttei siitä tullut mitään kivun vuoksi.

Joten fantasiat ja toteutus ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
16/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin hekotan ääneen, mutta toi oli sen arvoinen.

Vierailija
17/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö se olla nimenomaan kokoomusnuorten vai käykö mikä tahansa läpinäkyvä sadeasu? :)

Vierailija
18/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi muuttaa ulkonäköään noin. Mutta ihminen voi päättää siitä antaako persettä.

Miksi olet miehesi kanssa jos et halua tehdä häntä onnelliseksi? Se tarkoittaa sitä että tekee kaiken mahdollisen toisen puolesta. Sellaisenkin mistä ei itse pidä

Vierailija
19/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi muuttaa ulkonäköään noin. Mutta ihminen voi päättää siitä antaako persettä.

Miksi olet miehesi kanssa jos et halua tehdä häntä onnelliseksi? Se tarkoittaa sitä että tekee kaiken mahdollisen toisen puolesta. Sellaisenkin mistä ei itse pidä

Vierailija
20/35 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon sinkku. Voin aina vaihtaa lelua jos joku ei enää tunnukaan hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi