Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää lähettäkö joulukortteja jossa valokuva lapsistanne

Vierailija
18.12.2012 |

Ei kiinnosta varsinkaan kun en tunne koko lapsia, tuskin koskaan tavannutkaan. Laittakaa mieluummin vaikka oma kuvanne korttiin. Nimim. Ei tee vaikutusta vekara tonttupuvussa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta varsinkaan kun en tunne koko lapsia, tuskin koskaan tavannutkaan. Laittakaa mieluummin vaikka oma kuvanne korttiin. Nimim. Ei tee vaikutusta vekara tonttupuvussa

rumia ja kalpeita molttinaamaisia pottunokkia.

(tai ehkä tolla luonteella ennemminkin miehettömyydestä) kärsivä luonnevikainen taas ne lääkkeesi niin vähenee toi sekoilu. Rumia lapsia ei ole, mutta sussa ei ole edes sisäistä kauneutta. Ihanaa joulua sullekin ruma :D

Ps. En ole koskaan lähettänyt lasten kuvista tehtyä korttia, mutta rakastan saada niitä

Vierailija
2/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden kortit on jo postitettu.

Ja mulle kyllä saa lähettää niitä kuvallisia kortteja! Yhtään ei ole vielä tullut :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummut tykkäävät siitä ja ehkä jotkut kummitkin ;) Enkä viitsi monenlaista väkertää joten teen kaikille samanlaiset. Jos sua ei kiinnosta, niin ei tarvi katella sitä kuvapuolta. Ei kai kukaan niitä tonttukuviakaan kauaa katsele?

Heitä roskiin jos ei kiinnosta, ei loukkaa mua eikä mun ihania kauniita suloisia parhaita lapsia!

Vierailija
4/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista lapsista voi laittaa kuvan. Miksi ihmiset lähettelevät kuvia tavallisen ja ruman näköisistä lapsistaan? Mieluummin katselen vaikka tontun kuvaa tai lumista kirkkoa, ne on sentään taiteilijan näkemyksiä.

Mauttomiin vaatteisiin ihmiset myös lapsensa joulukorteissa pukee.

Vierailija
5/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistetaan tällaisilla kuvilla. Se suomalainen perimä, se suomalainen perimä....

Vierailija
6/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty nakuna taljalla, totnttupipo päässä ja omena suussa.

Vierailija
7/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuvan kissoistani, tonttuhatut päässä! Ole hyvä!

Vierailija
8/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sit vastaanottajia v.tuttaa kun saavat meiltä kortin!

Vierailija
9/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi joku rutisee samasta asiasta. Hanki elämä. Ei voi sun päivä mennä poilalle jonkun kortin kuvasta.

Ap, hanki elämä.

Vierailija
10/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista lapsista voi laittaa kuvan. Miksi ihmiset lähettelevät kuvia tavallisen ja ruman näköisistä lapsistaan? Mieluummin katselen vaikka tontun kuvaa tai lumista kirkkoa, ne on sentään taiteilijan näkemyksiä.

Mauttomiin vaatteisiin ihmiset myös lapsensa joulukorteissa pukee.

Vierailija
11/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoot kortit jota jaksan tutkia enemmän on ihmisten lapsista otetut kuvat. Mua ei kiinnosta tontut tms. Erityisesti en tajua hätäisesti, aikuisten askartelemia pahvikortteja, jossa joku liimattu tähti ja pumpulinpala sinisellä kartongilla.

Säästän aina lapsijoulukortit. No mulla ei oo mitään lapsitraumaa.

Vierailija
12/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuvan kissoistani, tonttuhatut päässä! Ole hyvä!

Oikeasti kyllä ihan sama mitä korteissa on, vilkaisen kuvaa kerran ja lähettäjän nimen myös. Itse en kortteja edes lähetä, joten ei ole varaa nirsoiluun.

Ehkä joku lähikuva lähettäjän peräpukamista olisi syy rynnätä av:lle kauhistelemaan.

Vierailija
13/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lampaantaljalla peittonaan vain piiitkä solmio yli navan. Olkaa hyvät ystävät ja sukulaiset!

Vierailija
14/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä jäät ilman.

Vierailija
15/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi joku rutisee samasta asiasta. Hanki elämä. Ei voi sun päivä mennä poilalle jonkun kortin kuvasta.

Vierailija
16/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan muistuttaa mikä elämässä on tärkeintä ja mistä ihanasta olet jäänyt paitsi.

Vierailija
18/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin laitan just sellaisen joulukortin, missä on lapseni. Kuten joka vuosi.

Kannattaisko tollasen luuserin sanoa suoraan niille, keneltä sulle niitä tulee? Tosin ihme on, jos sunlaiselle joku laittaa kortteja ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme