Miehen joululoma kesti sitten 3 päivää.
lauantain,sunnuntain ja maanantain tai oikeastaan vain maanantain.Äsken tuli soitto asiakkaalta ja lähti töihin.Lapsi ihmettelee miksi isällä ei ole kunnon lomaa.
Kommentit (7)
lapset ei ihmettele, ne tietää, että isin työ on tärkeää. Ja usein pääsevät isin mukana katsomaan, mitä kaikkea päivän mittaan tapahtuu.
Kaikista töistä ei voi pitää lomaa. Jos mun mies sanoisi, että pitää kaksi viikkoa joululomaa, niin mulle tulisi hätä hoitaa asiat niin, etten siinä sivussa itsekin syyllistyisi eläinsuojelurikokseen.
Ei lomia aina noin vain pidetä. On asioita, jotka on hoidettava kalenterista riippumatta.
nyt piti olla 1,5 viikkoa mut eipä ole.ap
Olen itsekin seurustellut miehen kanssa, joka oli niin pomonsa talutusnuorassa, kuin olla voi. Suhde kaatui osittain tuosta johtuviin riitoihin.
Yrittäjät, maanviljelijät yms. on asia erikseen.
Ei ole lomaa täälläkään kummallakaan. Aattona molemmat aamuvuorossa, sitä tämä työnteko on. Meillä töissä vuorottelemme lomiamme joulunaikoina siten, että jokainen saa vuorollaan olla jouluna lomalla.
nyt jo aloitti ja myös lopetti joululoman??? Monta päivää ennen joulua???
sellainen mies joka on työtön ja ei muutenkaan hommat kiinnosta. Se on ainakin kotona, jos ei oo lähteny juomaan.