Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen joululoma kesti sitten 3 päivää.

Vierailija
18.12.2012 |

lauantain,sunnuntain ja maanantain tai oikeastaan vain maanantain.Äsken tuli soitto asiakkaalta ja lähti töihin.Lapsi ihmettelee miksi isällä ei ole kunnon lomaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies joka on työtön ja ei muutenkaan hommat kiinnosta. Se on ainakin kotona, jos ei oo lähteny juomaan.

Vierailija
2/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei ihmettele, ne tietää, että isin työ on tärkeää. Ja usein pääsevät isin mukana katsomaan, mitä kaikkea päivän mittaan tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista töistä ei voi pitää lomaa. Jos mun mies sanoisi, että pitää kaksi viikkoa joululomaa, niin mulle tulisi hätä hoitaa asiat niin, etten siinä sivussa itsekin syyllistyisi eläinsuojelurikokseen.

Ei lomia aina noin vain pidetä. On asioita, jotka on hoidettava kalenterista riippumatta.

Vierailija
4/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt piti olla 1,5 viikkoa mut eipä ole.ap

Vierailija
5/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin seurustellut miehen kanssa, joka oli niin pomonsa talutusnuorassa, kuin olla voi. Suhde kaatui osittain tuosta johtuviin riitoihin.

Yrittäjät, maanviljelijät yms. on asia erikseen.

Vierailija
6/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomaa täälläkään kummallakaan. Aattona molemmat aamuvuorossa, sitä tämä työnteko on. Meillä töissä vuorottelemme lomiamme joulunaikoina siten, että jokainen saa vuorollaan olla jouluna lomalla.

Vierailija
7/7 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo aloitti ja myös lopetti joululoman??? Monta päivää ennen joulua???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän