Normaalia olla tyytyväinen kun mies on muualla?
Tunteekos kukaan muu ikinä oloaan tyytyväiseksi kun saa olla yksin kotona? Minä tunnen aina. Omituista tämä on siksi, että olen muutenkin paljon yksin sillä teen töitä etänä kotona, ja mies on poissa 8-10 tuntia päivässä. Lisäksi aikataulumme ovat sen verran erilaiset, että mies menee ainakin tunnin ennen minua nukkumaan.
Silti tänäänkin, kun miehellä on firman juhlat, olen tyytyväinen että saan olla koko illan rauhassa, siivoilla ja touhuta omiani. Onkohan tämä enää normaalia? Miehenkin kanssa on mukavaa, mutta esimerkiksi viikon yhteisen loman aikana olen jo tulla hulluksi. Olen niin tottunut omaan rauhaan että toisen jatkuva läsnäolo alkaa ärsyttämään.
Kommentit (3)
niin nauti vain olostasi.Muutoin stressaisin aika lailla tulevaa joulua!
meillä on ihanaa yhdessä mutta nautin suunnattomasti kun hän on työmatkoilla (n 6pv kuukaudessa). Koti pysyy siistinä, saan olla omissa oloissani (lapsi ei vaadi niin paljoa huomiota) ja nukunkin paremmin sillä häiriinnyn meidän täysin erilaisesta vuorokausirytmistä.
Lomat on asia erikseen - voin viettää miehen kanssa viikkotolkulla aikaa reissussa, en koskaan kyllästy häneen:D
nautin ihan suunnattomasti yksinolosta silloin kun sitä on tarjolla. Asuin 38-vuotiaaksi asti yksin joten olen siihen äärimmäisen tottunut ja välillä ahdistaakin toisen kanssa asuminen.