Mä olen saamassa vauvan tumman miehen kanssa,siis afrikkalaisen.
Elikä hänestä tulee sellainen suloinen maitokahvi.Mitä mahtaa suku meinata,en oo uskaltanut kertoa vielä.Luulevat ihan muuta.
Kommentit (19)
mitä suku ajattelee? Sinun, teidän lapsihan se on.
"Ilmeisesti sitä omaansa rakastaa, vaikka se olisi minkälainen."
Ihan kiva ylläri.Luulen että veli ja ex-ukko eivät pidä ajatuksesta.
Mitä se heille kuuluu? Se on heidän ongelmansa jos niin haluavat.
Siskon ja mustan miehen poika on aivan vaalea. Säkkärä vaalea tukka ja kaikki. Minulla taas on kummityttönä todella tumma lapsi, vaikka isä ihan blondi suomalainen.
Mutta lapsi on lapsi, värillä ei väliä.
Mitä väliä. Lapsi ku lapsi. Kaikki ne on yhtä söpöjä :)
Itse kai lapsesi hoidat ja kasvatat
Vai onko steissiltä pongattu ihanuus vai oletteko edelleen yhdessä? Työpaikalla voi olla juorujen aihe olettaen, että olet siis työelämässä. Sukulaisille varmaan yksi ja sama kun mies kuitenkin on töissä ja maksaa osansa ja hoitaa lastaan hyvin.
Vai onko steissiltä pongattu ihanuus vai oletteko edelleen yhdessä? Työpaikalla voi olla juorujen aihe olettaen, että olet siis työelämässä. Sukulaisille varmaan yksi ja sama kun mies kuitenkin on töissä ja maksaa osansa ja hoitaa lastaan hyvin.
hieman liikaa terästettyä glögiä vai mitä ihmettä höriset?
Mutta lapsi on lapsi, värillä ei väliä.
Ja piirteet myös tärkeää
On sillä väliä
Ja piirteet myös tärkeää
väliä? Mitkä piirteet ovat noin tärkeitä?
Mitkä piirteet ovat noin tärkeitä?
Sopusuhtaiset kasovnpiirteet.
Millä tavoin lapsen kasvonpiirteet eivät olisi tässä tapauskessa "sopusuhtaiset"? Vai tarkoitatko, että täydellinen näyttää samalta kuten soini tai halla-aho?! XD
Hävettääkö yhtään? Lapsiparka, häntä eivät tule hyväksymään valkoiset eivätkä mustat...
Joku luulee, että tulee symmetriset piirteet jos nai steissitapausta :) Anna mun kaikki kestää ja toisekseen siitä voi tulla ihan musta tai ihan vaalea silti. Peruskoulu käyty AP? Lisäksi Afrikan maissa ja lähi-idässä on surkea geenistö, sukurutsaus on jatkunut ihan liian kauan ja voit tarkistaa tästä onko miehelläsi ns ääliögeenit:
http://blogs.discovermagazine.com/gnxp/2010/08/the-individual-social-ri…
hihiii Joku luulee, että tulee symmetriset piirteet jos nai steissitapausta :)
ei noin tyhmää ainakaan! Sääliksi käy vanhempiasi kun noin pahasti epäonnistuivat.
Hyi Hävettääkö yhtään? Lapsiparka, häntä eivät tule hyväksymään valkoiset eivätkä mustat...
Millä tavoin lapsen kasvonpiirteet eivät olisi tässä tapauskessa "sopusuhtaiset"? Vai tarkoitatko, että täydellinen näyttää samalta kuten soini tai halla-aho?! XD
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1231693/Heidi-Klum-proudly…
nice try