Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helsinkiläiset on niin tyhmiä ja katkeria ja kitkeriä?

Vierailija
18.12.2012 |

Tyhmentääkö se jotenkin kun muutetaan pakon sanelemansa töiden perässä vai mistä tuo johtuu? Noin katkeraa porukkaa ei tapaa missään :(

Terveisiä tutuille Lontoosta NW11...

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helsinkiläiset on niin tyhmiä ja katkeria ja kitkeriä?

Tyhmyys?

Helsinkiläinen ei välttämättä omaa samaa käytännön taitojen tasoa kuin muu kansa, myös ohjeiden noudattaminen voi olla kaupunkilaiselle luontevampaa kuin oma toiminta. Suositus: opeta ja anna ohjeita, älä pidä tyhmänä.

Katkeruus?

Muuto(kse)n pelkoa.

Kitkeryys?

Oma yksityisyys on tärkeä asia kaupunkilaiselle, määräysvalta sosiaalisista suhteista on itsellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän tyhmää ja kitkerää väittää tuollaista, täytyy kysyä vaikken edes asu Hgissä

Vierailija
4/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä ihan syntynyt ja lähes koko ikäni asunut. Lähes kaikki tuttunikin ovat täällä ikänsä asuneita. Joitakin junantuomia on työpaikoilla tullut tavattua. En tunnista meitä kuvauksestasi ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lontoolaisethan ovat vallan tunnettuja leppoisasta ja aurinkoisesta asenteestaan.

Vierailija
6/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmentääkö se jotenkin kun muutetaan pakon sanelemansa töiden perässä vai mistä tuo johtuu? Noin katkeraa porukkaa ei tapaa missään :( Terveisiä tutuille Lontoosta NW11...

Kyllä maalla enemmän tyhmyyttä riittää

Vierailija
7/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne yhtään tuollaista. Kuulostaa nyt vähän...

Vierailija
8/8 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen helsingissä töissä - syntyperäinen stadilainen olen- ja ne pahimmat valittajat on savolaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi