Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa Virosta - british de luxe?

Vierailija
07.12.2012 |

Onko kokemuksia kissan hankkimisesta virosta tältä britishdeluxe.com -kasvattajalta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta Suomesta? Ei ole edes vaikeasti saatava rotu tai kaillis.

Jos kaikki menee ok, niin hyvä. MUTTA, jos kissa sairastuu tai löytyy perinnöllinen vika, niin viron kissan takuu on sitten ihan kasvattajan omatunnon asia. Suomessa kuluttajasuoja takaa kissalle 2 vuoden takuun perinnöllisen sairauden varalle ja sen voi viedä kuluttajaneuvojalle / kuluttajariitalautakuntaan, mikäli kasvattaja ei olisi lakikirjaa lukenut...

Vierailija
2/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankitko kissan sieltä? Itse olen myös harkinnut kyseistä Välittäjää Mutta haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ihmiset ovat hyväuskoisia. Eiköhän sieltä tule estonian de lux -rääpäle, kirppuinen ja vaivainen. Mitä tietoa sinulla on kasvattajasta ja kissojen olosuhteista, hoidosta ja terveydestä? Jos haluat rotukissan, ota kotimaassa yhteyttä Rotukissayhdistykseen ja tiedustele kasvattajia.

Vierailija
4/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hienoa, kun taas annetaan noin "asiallisia" vastauksia.

Itse harkitsen myös kissan hankkimista kyseiseltä kasvattajalta ja olisin kysellyt kokemuksia.. Olisin kiitollinen asiallisista kommenteista.

Vierailija
5/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota virosta,muuta neuvoa en osaa antaa.Vuosia sitten ostin kaksi persialaista pentua virosta,elämäni typerin teko.Pennut hain helsingistä,matkaten viivisataa kilometriä.Kissakuumeisena en kuunnellut järjen ääntä,halusin niin pennut jotka näyttivät kuvissa niin ihanilta.Kaiken luvattiin olevan kunnossa,oli paperit ja kaikki,mitkä jälestä päin paljastuivat väärennetyiksi.Melkein samalla hinnalla olisin saanut pennut suomesta.Toinen kissa sairastui vatsakalvontulehdukseen,mikä on tappavaa.Tämä on yleistä pennuille,jotka elävät kissaloissa.Toinen kissa voi ja elää hyvin,mutta syytä lopun ikää itseäni siitä,että otin kissat virosta.Jos joskus päädyn rotukissaan,otan sen suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän