G: Mistä teillä tulee puolison kanssa riitaa?
Luetelkaa pienet ja isot asiat.
Ja onko jokin aihe josta riita saadaan AINA.
Kommentit (27)
Isoja riitoja syntyy lasten kasvatuksesta (mielestäni mies liian ankara, miehen mielestä minä liian lepsu) ja rahasta (koska se on aina loppu vaikka kuinka koitetaan säästää ja pihistää).
Pieniä riitoja voi syntyä mistä vaan, vaikka siitä että toinen ei ole vienyt sukkia pesukoneeseen, mutta niitä en oikein riidoiksi laske, koska ovat enemmän kiinni omasta mielentilasta.
Mies on kuitenkin paras ystäväni ja en vaihtaisi ikimaailmassa. 10v matkaa takana.
Toi on ihan kamalaa, kun yrittää puhua asiasta mutta on niin helvetin turhautunut, että riitelyksihän se sitten menee. Ja sehän ei tunnetusti auta asiaa...
ei riidelty oikeastaan mistään. näin mentiin yhdeksän vuotta.
nyt riidellään veloista ja rahan puutteesta sekä siitä,että mies paljasti ettei rakasta mua.
mun elämä on perseestä.
ei riidelty oikeastaan mistään. näin mentiin yhdeksän vuotta.
nyt riidellään veloista ja rahan puutteesta sekä siitä,että mies paljasti ettei rakasta mua.
mun elämä on perseestä.
meilläkin seksin puute ollu aina enemmän tai vähemmän kuuma peruna. nyt en tule enää koskaan saamaan seksiä.
kirjaimellisesti siitä kaapin paikan määräämisestä eli remontit, sisustaminen, kalustevalinnat. Niistä ollaan miehen kanssa aina eri mieltä kunnes aikamme riidellään ja päästään molempia tyydyttävään lopputulokseen.
Toinen on se, että mies ei yksinkertaisesti kuuntele ollenkaan ja sitten kun nalkutan asiasta, hän väittää että kuuntelee.
Myös siitä, että mies luulee olevansa joka paikassa ja asiassa korvaamaton. Sen pitää pistää näppinsä kaikkien asioihin ja häärätä joka paikassa. Se luulee, että mikään asia ei toimi ilman sitä.