Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi pieni KYSYMYS näille Lähihoitajien vihaajille!

Vierailija
17.12.2012 |

Onko asenteesi sama myös entisaikoijen koulutuksia kohtaan?

Kun oli perus- ja apuhoitaja, lastenhoitaja, kuntoutushoitaja, mielisairaanhoitaja, kodinhoitaja ym??

Mä en voi käsittää tätä nykyajan paskanpuhumista tästä alasta.

Suomen kansa ikääntyy ja kohta teidän kaikkien isovanhemmat ja vanhemmat on LÄHIHOITAJIEN "armoilla". Kyllä luulis pikkasen kiinnostavan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja itsekin.

Vierailija
2/6 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me olemme arvotonta pohja(paska)sakkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha koulutasoinen hoitajakoulutus. Hyvinkin arvostettu ennen. Nykyisin vaan ei enää oikeen kelpaa ja lähdin päivittämään tietojani opiskelemalla lähihoitajaksi. Olen ollut ihan ihmeissäni tästä netissä liikkuvasta halveksunnasta lähihoitajia kohtaan. Tosielämässä työpaikoilla en ole sitä tosin huomannut. Mikä ihme ammattinimikkeen muutoksessa aiheutti tällaisen negatiivisuuden. Koulutus on kyllä tänäpäivänä huomattavasti rankempi ja vaativampi kuin silloin 80- luvulla, kun minä ensimmäisen hoitoalan koulutukseni suoritin.

Vierailija
4/6 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha koulutasoinen hoitajakoulutus. Hyvinkin arvostettu ennen. Nykyisin vaan ei enää oikeen kelpaa ja lähdin päivittämään tietojani opiskelemalla lähihoitajaksi. Olen ollut ihan ihmeissäni tästä netissä liikkuvasta halveksunnasta lähihoitajia kohtaan. Tosielämässä työpaikoilla en ole sitä tosin huomannut. Mikä ihme ammattinimikkeen muutoksessa aiheutti tällaisen negatiivisuuden. Koulutus on kyllä tänäpäivänä huomattavasti rankempi ja vaativampi kuin silloin 80- luvulla, kun minä ensimmäisen hoitoalan koulutukseni suoritin.

Juttelin juuri yhden kardiologisella työskentelevän saikkarin kanssa ja hän kertoi, että lähihoitajilla on työmarkkinoilla (pk-seutu) niin kova draivi, ettei välttämättä kannata saikkariksi lukea! (niinkuin minä ajattelin jossain vaiheessa)

On aivan käsittämätöntä, ettei tähän ketjuun tule kukaan kommentoimaan, toisin kuin tuossa toisessa Lähihoitajat_on_perseestä ketjussa..

-AP

Vierailija
5/6 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti, mutta tuolla toisessa ketjussa onkin eri meininki.

Itse lohduttaudun ajatuksella, että minua mollataan vaan tällä palstalla, omassa työssäni olen osaava ja pidetty työntekijä. Niin se kai tärkeämpää onkin.

Terveisin m:n ylioppilas ja lähihoitaja

Vierailija
6/6 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti, mutta tuolla toisessa ketjussa onkin eri meininki.

Itse lohduttaudun ajatuksella, että minua mollataan vaan tällä palstalla, omassa työssäni olen osaava ja pidetty työntekijä. Niin se kai tärkeämpää onkin.

Terveisin m:n ylioppilas ja lähihoitaja

Noh jään odottamaan ja nostan tämän ketjun huomenna. Tahdon tietää.

-ap