Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan laittanut saamaasi lahjaa kiertoon jo samana jouluna.

Vierailija
17.12.2012 |

Minä kun en noita maitosuklaita voi syödä, tekis mieli laittaa ne kiertoon, tiedän kokemuksesta ettäniitä tulee tuttavilta jo hyvissä ajoin. Samoin voisi jonkun naapurilta saadun kukan viedä joulupäivänä anoppilaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaihdettiin kuusen alla lahjoja ihan hyvässä hengessä.

Vierailija
2/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viinejä olen ottanut mukaan joulunviettoon, kun ollaan menty kylään syömään. Tavallaan siis tuliainen, mutta itse olen niitä ollut mukana juomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu meidän perheen ykkösherkkuihin ja sitä saa aina liikaa.

Vierailija
4/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkailta saamiani lahjoja, kuten suklaata ja pieniä koriste-esineitä. Niin aion tehdä tänäkin vuonna.

Vierailija
5/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan joka vuosi työhöni liittyen paljon kukka- ja suklaalahjoja, jotka laitan kiertoon. Ystävänikin tietävät, mistä multa tulleet lahjat on peräisin.

Vierailija
6/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan joululahjat ovat laadukasta, mutta useinkin minulle tarpeettomia lahjoja. Työnantaja ei siitä pahastune, että laitan usein lahjat heti kiertoon.

Vierailija
7/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa tulee lasten vanhemmilta lahjaksi niin maitosuklaata kuin (haju)kynttilöitäkin. suklaalle olen allerginen ja ns. tuoksukynttilät aiheuttavat päänsärkyä.

Mielestäni on parempi, että laitan lahjat kiertoon, kuin että heitän ne roskiin.

Tarkoitushan on ymmärtääkseni ilahduttaa minua lahjalla, ja sen tekee jo ajatuksin.

Vierailija
8/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasioita kierrätän surutta, en välitä konvehdeista. Yleensä kyllä vien työpaikalle, siellä uppoaa kaikki. Jotain muutakin olen joskus kierrätellyt. Kerran taisin vahingossa viedä kaveripariskunnan tuoman viinipullon heille tuliaisina :) Oli ihan hyvä viini, mutta ei vaan ollut tullut avattua sitä.

Vierailija
9/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on antajaa kohtaan niin loukkaavaa ja surullista, että mielummin vaikka kaapin perukoille.

Yksi kaveri oli tällainen; vaikka pyysi lahjaksi jotakin tiettyä, jonka ostin tai kudoin, en nähnyt lahjoja koskaan sen jälkeen käytössä. Sinne meni keittiötarvikkeet ja baskerit, kaikki. Uskon hänen antaneen ne edelleen lahjoina muille ihan naama pokkana. Sen tyyppinen ihminen.

Vierailija
10/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai työpaikalta lasagnevuoan, jolle meillä ei ollut tarvetta. Annettiin eteenpäin jo samana jouluna.

Vierailija
11/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paljon joululahjoja, jopa 50 kpl kun laskee mukaan kaikki asiakkaiden antamat paketit.

Teen paljon käsitöitä ja annan niitä lahjaksi mutta osa ei tykkää itse tehdyistä, joten annan heille persoonattomia lahjoja, kuten lahjaksi saatuja suklaata, kynttilöitä ja servettejä.

Vierailija
12/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kaikkea mitä tarvitsen. Inhoan saada lisää tavaraa tähän huusholliin. Suklaa lihottaa ja kynttilät pilaa sisäilmaa.

Vierailija
13/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein teen niin, että vien anopin tuoman joulukukan muorilleni, tai muorin antaman vien anopille... Molemmilla yhtä järkyttävä maku, ja tykkäävät aina toistensa ostoksista:-D

Yleensä en ole edes kukkapakettia avannut, joten ihan on ylläri mullekin kun kylässä ollessani paketti avataan!

Vierailija
14/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 kynttilää lahjaksi. Samoin olen saanut 29 konvehtirasiaa.

Aika kalliiksi tulee tuo kaapin perukoille säilöminen, kun ei voi syödä suklaata eikä poltella kynttiöitä migreenin takia. (Suklaa ja kynttilän heiluva liekki aiheuttaa migreenin)

Näihin lukuihin ei ole laskettu keväällä saatuja kynttilöitä ja suklaarasioita.

Se on antajaa kohtaan niin loukkaavaa ja surullista, että mielummin vaikka kaapin perukoille.

Yksi kaveri oli tällainen; vaikka pyysi lahjaksi jotakin tiettyä, jonka ostin tai kudoin, en nähnyt lahjoja koskaan sen jälkeen käytössä. Sinne meni keittiötarvikkeet ja baskerit, kaikki. Uskon hänen antaneen ne edelleen lahjoina muille ihan naama pokkana. Sen tyyppinen ihminen.

Vierailija
15/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 kynttilää lahjaksi. Samoin olen saanut 29 konvehtirasiaa.

Aika kalliiksi tulee tuo kaapin perukoille säilöminen, kun ei voi syödä suklaata eikä poltella kynttiöitä migreenin takia. (Suklaa ja kynttilän heiluva liekki aiheuttaa migreenin). Tässähän pitää ostaa isompi asunto sitä varten, että saa kaikki muskariryhmien ja soitto-oppilaiden lahjat säilötyksi vuositolkulla siellä kaapeissa. Suklaat varmaan saa sentään heittää sieltä kaapeista pois sitten kun ovat menneet vanhaksi, saahan?

Näihin lukuihin ei ole laskettu keväällä saatuja kynttilöitä ja suklaarasioita.

Vierailija
16/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa näköjään alkaa hieman tarkkailla suklaiden päivämääriä, kun ne näin tehokkaasti kiertävät omistajalta toiselle. ;)

mä kyllä syön suklaat, ryyppään viinit ja ihastelen kukkia ahnaasti ihan itse. :D

nojoo, oon mä jotain lahjoja laittanu eteenpäin, väärän kokoisia vaatteita esim., mutta en lahjana. ihan muuten vaan tarjonnu jolleki kaverille.

Vierailija
17/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laittaisi kiertoon mitään minulle ajatuksella annettua, mutta just niitä massalahjoja kyllä. Se on järkevää.

Vierailija
18/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhtenä vuotena 5 identtistä Stokkan herkkukoria. Vein ne kaikki vanhuksille naapureihin. Mulla oli silloin sellainen työ, että sai paljon lahjoja.

Ja kyllä mä noita viinipullojakin vien kärkkäästi tuliaisiksi, juodaan nykyään kotona tosi vähän.

Vierailija
19/19 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös saan työni puolesta suklaita, kynttilöitä, servettejä ym "joulukrääsää". Laitan surutta näitä kiertämään. Yleensä vien tuliaisina kun joulunpyhinä käydään kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme