Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lopen kyllästynyt vessapapereihin, mausteisiin, karkkeihin (lapset kaupalla)

Vierailija
04.12.2005 |

siis eikö opettajat ja vanhemmat ymmärrä miten häviävän pienen osan lapset tästä saavat käteen.

kerätkää luokkaretkirajoja vaikka poimimalla puolukoita, kolaamalla vanhusten yms. pihoista lunta luulen että olisi käyttöä ja kellekkään ei tule pakkomyyntiä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi kolaamista ja keräämäni puolukat menevät ihan omaan käyttöön. Ei todellakaan ole aikaa kerätä mummoille puolukoita tai mustikoita ja kolaamisen voi hoitaa vaikka mummon lapsi tai naapuri.

Vierailija
2/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovelta ovelle kuljetaan kerjäämässä (kutsutaan myyntityöksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh ja visa tuskin käy maksuvälineenä;)

Vierailija
4/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kävi juuri pari koululaista kaupittelemassa karkkia ja pikkuleipiä, mutta en ostanut, kun kaupasta (tai itse tekemällä) saa paljon halvemmalla.

Vierailija
5/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset haluaa retkelle niin kerätköön. Vai oletko 4. myynyt naapureihin vessapaperia?:)

Vierailija
6/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tulee hyvä mieli, kun vanhemmat haluavat osallistua hänelle tärkeisiin asioihin. Minä en halua päästä helpoimmalla mahdollisella tavalla, kun on lasten kasvatuksesta kysymys. Ja nämä asiat kuuluvat myös olennaisesti kasvatukseen!

Onhan se tekeminen samalla yhdessäoloa ja liikuntakin. Ei tarvitse sinä iltana mennä jumppaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme