Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelu numerosta, joka ei ole käytössä?

Vierailija
17.12.2012 |

Miten on mahdollista, että numero ei ole käytössä vaikka sain ko. numerosta puhelun 30min aikaisemmin?

Onko muille käynyt näin?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin tapahtuu samaa. Soitti minulle tänään 151113 klo 15:45 ja kun soitin takaisin niin nauhalta ettei valitsemanne puhelinnumero ole käytössä.  :(

Vierailija
2/45 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se numero : 044-7736569

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit numeron. Samasta numerosta soitettiin minulle ja laitoin sen  nyt talteen nimellä "Älä vastaa"

Vierailija
4/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ei enää olekaan käytössä ja a vot!

Vierailija
5/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siis soitti mulle ja heti perään meni ja sulki liittymänsä? Miks joku näkis tollasen vaivan?

ap

Vierailija
6/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli puhelu ja kun hetken päästä soitin takas niin ääni tuli nauhalta: valitsemanne numero ei ole käytössä.

Voisko toi olla joku lehtimyyntifirman numero josta vaan soitetaan mut ei voi soittaa takas?

Vierailija
7/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muuten lehtimyyjä.

Tarkastin äsken sen numeron josta lehtimyyjä soitti mulle tänään kun vastasin ja sit sen numeron josta soitettiin viime viikolla johon en vastannu ja se numero on sama.

Et veikkaisin ap, et sullakin on tod.näk. kyseessä lehtimyyjä.

Vierailija
8/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin soittajalla on ollut puhelin kiinni, ja soitonsiirrot jääneet johonkin vanhaan liittymään mikä irtisanottu tms.

Vierailija
9/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
10/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu/lehtimyyjä aika sama. Numero oli muuten 044 773 6569.

ap

Vierailija
11/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitettiin tänään ja takaisin soittaessa tuli viesti että numero ei ole enää käytössä. Oli eri numero kuin tuo.

Vierailija
12/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josta puuttu ns.yks numero.. Ja ku soitin taas niin sanottiin että tarkista numero... Mistähän toi vois tulla? Oli muistaakseni 050alkuinen..

Vierailija
13/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille pystyy soittaan takaisin, tuuttaa varattua tai sitten vastaavat. Mutta ei sanota että numero ei ole käytössä.

Vierailija
14/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnumeroon soittaessa sanoo että puhelin ei ole käytössä. Ei ole koska samaa numeroa käyttää koko firma ulossoitettaessa kyseisestä ohjelmasta.

Vierailija
15/45 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on yksi kaveri, joka soittaa työpaikalta faxista ja kun siihen soittaa takaisin, sanoo ettei nro ole käytössä.

16/45 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei,

Tuollainen voidaan toteuttaa laittamalla omasta numerosta soitonsiirto sellaiseen numeroon, joka ei ole käytössä.

Näinpä sitten kun joku soittaa sulle takas niin puhelu lähtee ohjautumaan eteenpäin, mutta sit soittajalle kuuluu se ilmoitus että "valitsemanne numero ei ole käytössä".

Tällä konstilla voi muuten kokeilla lopettaa häiriköinnin. Jos jotakuta häiriköidään vaikka häläreillä, laita hetkeksi soitonsiirto johonkin sellaiseen numeroon joka ei ole käytössä, häiriköitsijä luulee että vaihdoit numeroasi :) Huono puoli tuossa on se että sittenpä kaveritkaan eivät saa sinua hetkeen kiinni. Mutta toi on pienempi vaiva kuin lähteä vaihtamaan itselle uutta numeroa.

Tero@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
17/45 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi juuri niin. aloin etsimään netist syytä tähän. ja löysin sun jutun. Eli en ehtinyt vastaamaan ja soitin heti takas ja vastaus valitsemanne numero ei käytössä. Outoa. Oletko saanut selville mitään?

Vierailija
18/45 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+358 9 31583140

Nurosta soitellaan silloin tällöin , ei kuitekaan vastata. Operaattoreiden luotettavuus taitaa olla Vaakalaudalla.

Kyllä pitäisi voida luottaa puhelutitoon.

Laskutuskin tehdään sen tiedon mukaan. Voinko väittää että laskutkin vääristeltyjä?

Vierailija
19/45 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti numero 442075555555, vastasin, mitään ei kuulunut sanoin muutaman kerran että ei kuulu ja odotin, sitten se löi luurin korvaan, ihmettelin vähän aikaa numeroa ja soitin takaisin mutta sitä ei ollut enään käytössä.

Vierailija
20/45 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Elisan puhelinmyyjien numerot käyttäytyvät näin, mahdollisesti muidenkin puhelinmyyjien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan