Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sille mitään, mutta tämän näköiset naiset ällöttää

Vierailija
17.12.2012 |

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2249179/TOWIEs-Jessica-Wri…

En ole itsekään mikään androgyyni, vaan meikkaan, pukeudun naisellisesti ja pidän ulkonäöstäni huolta. Mutta joku raja feikkiydelläkin, huh...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omituista ajatella, että aikuinen nainen "ei voi itselleen mitään", että toisten naisten "ulkonäkö alkaa ällöttää". Mitä tällaisten tunnereaktioiden ilmentyminen kertoo ap:n kaltaisesta ihmisestä?

Siellä näppiksen takana taitaakin kirjoitella ohuthiuksinen, persjalkainen, ylipainoinen, "tavallinen" suomalaisnainen, jolla on epätavallisen huono itsetunto. Ehkä sen ällötyksen tunteen aiheuttaakin ihan vaan fyysinen pahoinvointi, jota elimistösi tuntee kaikkea sitä moskaa kohtaan jota tänäänkin olet työntänyt suuhusi omaan ulkomuotoosi pettyneenä?

Juuri näin :)

Nimim. nainen joka välittää omasta ulkonäöstään ja hui kauhistus, huomenna aika kynsi -ja ripsihuoltoon

Vierailija
22/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi olen hoikka. Kuten joku kirjoittikin, voisin milloin tahansa hankkia hiustenpidennykset ja tekoripset, jos haluaisin. Silikoneihinkin olisi rahaa, jos muutaman kuukauden säästäisin. Meillä on erilaiset kauneuskäsitykset - sinä pidät tuollaista kauniina, minä en, en voisi koskaan pitää.

Miksi muuten hoette koko ajan tuota "suomalaisnainen" sanaa? Miten se suomalaisuus liittyy tähän? ap

Tosi omituista ajatella, että aikuinen nainen "ei voi itselleen mitään", että toisten naisten "ulkonäkö alkaa ällöttää". Mitä tällaisten tunnereaktioiden ilmentyminen kertoo ap:n kaltaisesta ihmisestä?

Siellä näppiksen takana taitaakin kirjoitella ohuthiuksinen, persjalkainen, ylipainoinen, "tavallinen" suomalaisnainen, jolla on epätavallisen huono itsetunto. Ehkä sen ällötyksen tunteen aiheuttaakin ihan vaan fyysinen pahoinvointi, jota elimistösi tuntee kaikkea sitä moskaa kohtaan jota tänäänkin olet työntänyt suuhusi omaan ulkomuotoosi pettyneenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkurusketuksen ja naamaan meikkiä niin ettei se enää liiku. Samalla voit tietty leikkauttaa pottunokkasi soukemmaksi ja ottaa täytettä viivahuuliisi. Korjattavaa löytyy meistä jokaisesta. Jos sille tielle lähtee, alkaa muistuttamaan linkin naista. Jos se on jonkun mielestä kaunista, niin mielestäni se on pelottavaa.

Ja en hemmetti soikoon ole kateellinen tuolle naiselle. Minusta hän on painajasmaisen näköinen. Ihan oikeasti.

Juuri näin :)

Nimim. nainen joka välittää omasta ulkonäöstään ja hui kauhistus, huomenna aika kynsi -ja ripsihuoltoon

Vierailija
24/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen edustaa sitä muovibarbie tyyliä mitä en käsitä, että voiko joku mies tykätä.

Olen katsonut Jordanin elämästä kertovaa sarjaa, ja myös suomalaisversion Martinan vastaavaa, ja molemmat on sellaisia naisia, jotka kuvauksiin saa itsensä todella "hyvän" näköisiksi, eli mahdollisimman ei-tavallisen näköiseksi, kuin elävä muovinukke. Mutta kun heitä näytetään kotioloissa, ilman meikkiä ym. huomaa että he todellakin näyttävät mieheltä, olen ihmetellyt heidän molempien isoa miehekästä leukaa, ja jopa epäillyt että olisiko tässä feikkiydessä kyse siitä että alkuperäinen sukupuoli onkin ollut mies. Tämän teorian sotkee tosin se että molemmilla on useampi lapsi, mutta jos ei olisi, epäilisin kyllä vahvasti.

Vaikka itse en ole koskaan ollut mikään kaunis, en välttämättä haluaisi ollakaan. Haluan olla oikean ihmisen näköinen jonka ajatukset otetaan tosissaan. Mun mielestä olisi kauheata olla kuuluisa ulkonäön takia, eikä sen takia että minulla on tosi mahtavia mielipiteitä ja osaan tuoda ne julki, tai että olen tosi taitava jossain asiassa.

Vierailija
25/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen edustaa sitä muovibarbie tyyliä mitä en käsitä, että voiko joku mies tykätä.

Olen katsonut Jordanin elämästä kertovaa sarjaa, ja myös suomalaisversion Martinan vastaavaa, ja molemmat on sellaisia naisia, jotka kuvauksiin saa itsensä todella "hyvän" näköisiksi, eli mahdollisimman ei-tavallisen näköiseksi, kuin elävä muovinukke. Mutta kun heitä näytetään kotioloissa, ilman meikkiä ym. huomaa että he todellakin näyttävät mieheltä, olen ihmetellyt heidän molempien isoa miehekästä leukaa, ja jopa epäillyt että olisiko tässä feikkiydessä kyse siitä että alkuperäinen sukupuoli onkin ollut mies. Tämän teorian sotkee tosin se että molemmilla on useampi lapsi, mutta jos ei olisi, epäilisin kyllä vahvasti.

Vaikka itse en ole koskaan ollut mikään kaunis, en välttämättä haluaisi ollakaan. Haluan olla oikean ihmisen näköinen jonka ajatukset otetaan tosissaan. Mun mielestä olisi kauheata olla kuuluisa ulkonäön takia, eikä sen takia että minulla on tosi mahtavia mielipiteitä ja osaan tuoda ne julki, tai että olen tosi taitava jossain asiassa.

nuo muovinaamat muistuttavat miehiä jollain tavalla? Vaika heillä on isot muovitissit ja kaikki.

Vierailija
26/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olen ns. luonnonkaunis, ripsiin Yumi Lach ja kynsiin akrylit. Hiukset paksut ja pitkät luonnostaan joten lisäkkeitä en tarvitse, tosin en tuomitse niitä joilla ne ovat. Niin ja pituus 165 painoa 56. Tyytyväinen itseeni siis olen,toisin kuin sinä ;)

Vierailija
27/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mimmi. Kauniit kasvonpiirteet ja hyvä vartalo, joita molempia sitten on parannellut - mun makuun jopa hieman liikaa. Mut näkeehän sen jo sokea Reettakin, että perusasiat on linkin mimmillä lähtökohtaisesti hyvät ja mittasuhteet esim kasvoissa nätit.

Tuksu-vertaukset on ihan turhaa länkytystä; Tuksun ja linkitetyn naisen eroina on vähintäänkin sellaset 30 kg ja kasvonpiirteet aivan eri luokkaa, oli silarit tai ei.

Vierailija
28/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap parkaa.... Mahtaa sun elämä olla tylsää ja sisällötöntä. Että oikein tietynlaiset naiset ällöttää? :D

Hohhoi. Oletko sä joku 17-vuotias teinityttö? Henkisesti ainakin, ihan vain lausunnoistasi ja asenneongelmastasi päätellen. Hoikkuuttasi koet tarpeelliseksi mainostaa ja luulet pelkkien silikonien tai hiuslisäkkeiden taikovan sut kuvan naisen näköiseksi?! Dream on. Jatka vaan hyvin alkanutta itsepetostasi.

Vierailija
29/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on ilmeisesti napannu ap:n miehen..

Vierailija
30/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap parkaa.... Mahtaa sun elämä olla tylsää ja sisällötöntä. Että oikein tietynlaiset naiset ällöttää? :D

Tällä palstalla ei voi kirjoittaa yhtään mitään ilman, että joku mamma kiekuu "hanki elämä". Tuo ei oikeasti ole mikään argumentti.

Kuvan naisen oikeaa ulkonäköä on vaikeaa arvioida kaiken muovin takaa, joten siitä en sano mitään.

Sanonpa vain, että minusta naisella, joka kokee tarvitsevansa silikonia (luultavasti muitakin kauneusleikkauksia), pidennyksiä (hiuksiin ja ripsiin) ja tekorusketusta, on jotain todellisia ongelmia omakuvansa ja itsetuntonsa kanssa. En tuomitse, vaan säälittää. :(

Vierailija
31/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks sellanen tuttu, joka yrittää näyttää just tuolta ja kun häntä katsoo läheltä luonnossa, hän näyttää vain äärimmäisen suttuiselta. Kuvissa tietysti ns. nätiltä. Vieressä seisoessa ikävä näkee feikin ja hieman liiallisen rusketuksen, paksun pakkelin ja luonnottoman näköiset tekoripset. On ylipäätään aika tyrkky, ja tuntuu arvottavan kaiken miesten mukaan. Ei oikeastaan puhu muusta kuin siitä, ketkä kaikki hänestä ovat kiinnostuneita.

Vierailija
32/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaimoni ja sen mukana tulleet kakarat kierrätykseen heti, jos tuon näköinen nainen kelpuuttaisi minut edes panosuhteeseen.

-mies 32

Vierailija
33/38 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka tässä arvottaa toisten henkilöiden arvoa/ihmisyyttä puhtaasti ulkonäön perusteella on ap itse. Lähinnä huvittavaa todistaa, miten jotkut katsovat oikeudekseen arvostella ja arvioida toisten ulkonäköä. Sitä paitsi, mistä me varmasti edes tiedetään mitä operaatioita tuo kuvan nainen on itselleen teettänyt? Ehkä se muovisuus esim. kasvoissa onkin ensisijaisesti katsojan omissa silmissä?

Tunnusta pois ap, on tainnut joku vastaavankaltainen "ällöttävä nainen" napata sulta joskus miehen? En pysty muuten ymmärtämään absurdia antipatiaasi itsellesi täysin vierasta hlöä kohtaan.

Ja sen haluan vielä erikseen lisätä, että jotkut saattavat panostaa ulkonäköönsä ihan itsensä vuoksi. Miksi heti sovinistisesti oletetaan, että nainen panostaisi kauneuteensa vain miesten tai ylipäätään toisten henkilöiden takia: miksi sitä ei tekisi vain itseään varten jos siitä saa itselleen paremman olon?

Vierailija
34/38 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen! Siis ihan täydellinen!

Vierailija
35/38 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on paljon panettavampi:

http://www.valerialukyanova.net/

Kyllähän tuollaiset naiset pikaiseen suihinottoon kelpaa paremmin kuin hyvin.

Vierailija
36/38 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan koko muijasta.

Itseäni ei mitenkään ällötä, no korkeintaan nuo pullahtaimaisillaan olevat rinnat on vaivaannuttavat.

Ja ei, en ole kateellinen :D En mä haluaisi vaihtaa omaa kroppaani tuohon, vaikka toi olisi miesten mielestä kuinka pantava tahansa.

Vierailija
37/38 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että jos olisin mies, en koskisi tuohon ap:n linkin naiseen pitkäll tikullakaan, sen verran paistaa tuo kaikki feikkiys läpi. Minua ei myöskään houkuttelisi puristella tuollaisia muovisen näköisiä pallerotissejä. Tulee mieleen omat tissit silloin kun vauva oli juuri syntynyt ja maito nousi, aivan järkyttävät tiiliskivet! Tosin, en ole mies, ja miehethän eivät välttämättä aivoillansa ajattele... ;)

Ap:n linkin nainen ei sinänsä ole mitenkään ruma tms. mutta en voi ymmärtää tuota meikin määrää ja tuota mekkoa. Miksi, oi miksi, pitää kaiken olla noin ylikorostettua?! Vähempi meikki ja hieman enemmän peittävä, tyylikäs mutta silti seksikäs mekko, tuo nainen olisi varmasti paljon edustavampi, eikä herättäisi puistatusinhotusta.

Minäkin meikkaan, laitan hiuksiani ja muutenkin välitän ulkonäöstäni, mutta ymmärrän myös, että liika on liikaa.

Se ap:n toisen linkin nainen on juurikin aivan ihana ja kadehdittavan kaunis ja luonnollisen seksikäs!

Vierailija
38/38 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei minusta naisessa ole juuri vikaa, tosi kaunis. Latvapuolesta näkyy tuo hiusten teollisuus vähän turhan selvästi, luonnollisempi tukka ja luomutissit, niin olisi oikein upea. Tekoripset ei mielestäni ole mitenkään pahat, niitähän käytetään nykyisin melko yleisesti juhlalookissa.