Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja appi tulossa jouluna. Eivät tuo mukanaan mitään.

Vierailija
17.12.2012 |

Siis eivät edes lahjoja lapsille.

Eivä ruokaa, eivät tuliaisia, eivät mitään.

Anoppi just soitti ja ilmoitti, etteivät osta mitään kun on niin ruuhkaista kaupoissa.

Meillä lapset 3, 5 ja 7v, niille sanoi tuovansa 50e kirjekuoressa, jokaiselle omansa.

Minkä tekosyyn keksin, ettei tarvitse ottaa niitä tänne, olisivat tulossa lauantaina ja lähetvät vasta torstaina, eli aika pitkä rupeama.

Minä olen työtön ja mieheni opiskelee, eli rahaa ei todellakaan ole.

Anoppi ja appi hyvin toimeentulevia eläkeläisiä. Pihejä kylläkin.

Mutta en halua heitä tänne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saavat osallistua kustannuksiin jos haluavat tulla. Eri asia siinä vaiheessa, kun mies on valmistunut ja töissä ja ap saanut töitä. Sitten voi harkita maksavansa itse. 6 päivää on tosi pitkä aika, eli kuluja tulee tosi paljon.

Meillä melkein sama tilanne, minä äitiysvapaalla ja mies opiskelee, eikä meillä olisi varaa laittaa edes pelkkiä jouluruokia vieraille, 6 päivästä puhumattakaan. Me käydään jouluna molempien vanhemmilla, eikä kummankaan halunnut edes että osallistuttais mitenkään ruokien maksamiseen, koska heillä on huomattavasti paremmat elintasot kuin meillä.

Vierailija
22/31 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muillekin poikien äideille. Satsatkaa omaan elämään, sillä ikinä ette voi miniää miellyttää.

mahtaa olla anopilla vaikeaa, kun minun toiveestani vietämme jo kolmannen joulun putkeen anoppilassa (muuten olen ollut töissä. jotta ihan hyvin on anoppi onnistunut mua miellyttämään, jos sellaista ilmaisua haluat käyttää. olisiko syytä katsoa peiliin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muillekin poikien äideille. Satsatkaa omaan elämään, sillä ikinä ette voi miniää miellyttää.

mahtaa olla anopilla vaikeaa, kun minun toiveestani vietämme jo kolmannen joulun putkeen anoppilassa (muuten olen ollut töissä. jotta ihan hyvin on anoppi onnistunut mua miellyttämään, jos sellaista ilmaisua haluat käyttää. olisiko syytä katsoa peiliin...?

miellyttää, seon totta, mutta lastenlasten miellyttäminen on helppoa. He rakastavat minua pyyteettömästi ja jos on päiväkin, etten heitä tapaa, alkavat kysellä mummia.

Miniä ei tarvitse minua kuin auttamaan lastenhoidossa ja hyvä niinkin.

Ei hän varmaan edesd ajattele asiaa, mikä on nykynuorten tapa.

Vierailija
24/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi hän tulee meille joka joulu ja mielelläni passaan sekä hänet että appivanhemmat. Eiköhän se ap:n mies ole tehnyt ihan oman valinnan, kun perusti perheen, vaikka ei ollut töitä eikä ammattia. Miksi ap:n pitää kostaa se isovanhemmille?

Vierailija
25/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän maakunnan perinneruoka, mustamakkarakeitto. Koulussa oli tarjolla. Hyvää on.

Vierailija
26/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille on varmasti mukavaa saada isovanhemmat jouluksi. Lapsille on myös arvokasta saada viettää aikaa isovanhempien kanssa.

Jotain te syötte ilman vieraitakin, joten eiköhän siitä riitä jotain myös heille. Jos tuovat 150 euroa, niin osta siitä yhdet lahjat jokaiselle lapselle ja käytä loppu raha ruokaan.

Riisipuurot ja laatikot ei kauheasti maksa. Osta iso kinkku, niin sitä syö monta päivää.

Ja miestäsi voit kyllä pyytää soittamaan vanhemmille ja sanomaan, että voitaisiinko järjestää ruoat nyyttärimeiningillä, kun teillä on vähän tiukkaa.

Vierailija
27/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ihmiset oikeasti näin kiittämättömiä kuin ap. Meidän molempien isät ovat kuolleet. Anoppi sairastaa sairaalassa joulun, mutta onneksi saamme oman äitini viettämään joulua kanssamme. Eikö se joulu ole perhejuhla.

Vierailija
28/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä siinä on niin vaikeaa hoitaa asioita puhumalla sen sijaan, että niitä puitaisiin täällä? Miksi ette ota yhteyttä miehen vanhempiin ja sano ihan selvästi, että voisiko joulun kustantaa yhdessä, kun nuorella perheellä on ymmärrettävästi tiukkaa.

Siinä vaiheessa jos asiallisesta keskustelusta huolimatta tilanne ei parane, voi harkita muita ratkaisuja.

Vierailija
29/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä

Niin tuntuu. Mikä tässä on ongelmana? Jos miehen vanhemmat tulevat, MIES siivoaa ja kokkaa ja passaa niitä. Vaimon tapauksessa toisinpäin.

Missä ongelma?

Vierailija
30/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät tuo mitään, jos tuovat 50 euroa jokaiselle lapselle?! Minusta se on jo aika iso raha (olen itsekin työtön tällä hetkellä).

Jouluruuat eivät oikeasti ole kovin kalliita, jos tekee ne itse. Teet laatikoita ja kinkkuahan ei muutenkaan jaksa kuutta päivää syödä. Ei ole pakko ostaa graavilohta ja erikoisjuustoja. Kai te jotain söisitte omankin perheen kesken?

Vierailija
31/31 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekästä sakkia. Jos isovanhemmat tulevat kerran vuodessa kylään niin miten kehtaatte odotetaa tuomisia ja rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi