Vinkkejä kiitos! Mitä vaimolle joululahjaksi?
Antaisitteko vinkkejä mitä laittaisin vaimolleni joululahjaksi!? Vaimot mitä toivoisitte mieheltänne lahjaksi?
Kommentit (29)
Tämä riippuu paljon siitä, minkälainen ihminen vaimosi on ja mikä on taloudellinen tilanteenne. Mikäli olette hyvätuloisia eli vaimolla on jo kaikkea tarpeeksi, ei tavara välttämättä ole hyvä idea.
Jos tavara on ok, itse toivoisin saavani jotain luksusta, siis sellaista mitä ei tulisi itse hankittua. Esimerkiksi arvokas koru, satiinipyjama, merkkikäsilaukku yms.
Jos tavaraa taas on yllinkyllin, hankkisin jotain aineetonta kuten hotelliviikonloppu illallisineen, kylpäviikonloppu, lahjakortti kauneushoitolaan yms.
Mulle ois niin helppoa ostaa, olen ihan höhlänä kaikkeen hyvänhajuiseen, kimaltavaan ja pörröiseen :)
Siis hajuvettä, koruja, jotain kosmetiikkaa, koruja, (teko)turkisrukkaset, pehmotöppöset, suklaata, hiustenkiharrin, joku kirja (jos tiedät vaimosi lempikirjailijan niin siltä uusin teos) jne. kaikkea sellaista ihanaa hörhelöa mitä kaupat on nyt tulvillaan.
Meitä naisia on moneksi, ja se mistä minä ilahdun ei välttämättä ilahduta kaikkia. Tässä kuitenkin juttuja, joista minä ilahtuisin:
koru (voi olla vaikea valita vaimon maun mukainen)
lahjakortti kauneushoitolaan
hyvä kirja
herkut, shampanja, suklaa...
yöpaita
matka (jos sellaiseen mahdollisuus ja varaa)
hajuvesi
lupaus viedä syömään, teatteriin, konserttiin...
kaunis sisustusesine, meidän kodin sisustuksen mukainen
musiikki cd (vaimon maun mukaista musiikkia)
nahkalaukku (voi olla vaikea ostaa vaimon maun mukaista)
Jotain missä on paljon blingblingiä.
Minä ilahtuisin jostakin näistä:
- kaunis ja laadukas huivi
- täydennystä johonkin keräämääni astiasarjaan (esim arabian koko, muumit,iittalan teema)
- kosmetiikkaa, esim joku laadukas kasvovoide, parfyymi tai hiustenhoitotuote
- joku kiva lautapeli
ylellisistä pesuvoiteista ym. Tai hajuvedestä, kirjasta, leffasta, hienosta kaulaliinasta, hanskoista, piposta, korusta.
ilta kahden: syömään, hotelliin...
- personal trainerin tapaamisia
- illallislahjakortti kalliinpaan ravintolaan (jonne ei itse raaski normaalisti menna)
- pullo samppanjaa
- hierontalahjakortti
- merkkilompakko (laukku on vaikeempi ostaa)
-Liput Queen-musikaaliin
-Liput Rock The Ballet -esitykseen
-Kylpyläkäynti
Lisäksi jokin hyvä kirja ja jotain kaunista.
-Liput Queen-musikaaliin -Liput Rock The Ballet -esitykseen -Kylpyläkäynti.
t. nelonen joka tykkää tuoksuista ja bling blingistä ja i n h o a a kylpylöitä...
- uudesta käsilaukusta arkikäyttöön
- kauniista yöasusta (ilahduttaisi pukeutua illalla sänkyyn mennessä asuun, jonka tietäisi miellyttävän miehen silmää)
- kirjoista
- suklaasta
- koruista (voi mennä helposti pieleenkin)
- teatteri-illasta ja ravintolareissusta yhdessä miehen kanssa
- pienestä matkasta ihan kaksin
jossain tosi hyvässä paikassa, esim. jossain Michelin-ravintolassa. Kyllä joku muukin kävis.
Kun mies järjestäisi meille yhdessä treffit. Hankkisi lastenhoitajat, varaisi hotellin, veisi syömään jne. Mieheni ei järkkää tuollaisia päiviä koskaan. Tavaraam koruja, vaatteita saan paljon häneltä lahjaksi ilman juhlapyhiäkin, mutta treffit järjestän aina minä.
mutta jos sitä ei voi saada niin sitten noita hyväntuoksuisia tököttejä, bling blingiä ja kaikkea ihanaa hörhelöä kiitos.
naisellesi anaaliorgasmi. http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1745295/naisen_anaal…
musiikkia, uuden mp3 soittimen, kirjan, suklaata, yöasun, urheilusukkia, hyvää viiniä, korvakorut, uusi pulssimittari, joku hyvä (musiikki) live dvd taltiointi, punttisalikortti, luontaistuotteet...
- viikonloppumökkimatka tammi-helmikuulle
- ravintolaillallinen jossain tosi hyvässä paikassa
- hajuvesi (Hypnose)
- kirjoja
- lehtitilaus (ystäviltäni voi kysyä vinkkejä lehdistä jos mies ei muista mitä yleensä ostan)
- lahjakortti kosmetologille (ystäväni tietävät, missä käyn jos mies on unohtanut)
- höyrysilityslauta :) ainakin 50v vanhan perintökalleuden tilalle
- koru (olen noin viis kertaa vinkannut, että tahtoisin omaksi saman mitä lainasin häihimme ystävältäni - häneltä voi tarkistaa mikä se oli)
Muutenkin sanoisin, että käytä vaimon ystäviä tietolähteenä jos olet itse ihan urpo. Mun ystävät ainakin osaisi sanoa vaatteista ja käsilaukuista että mitkä on just mulle sopivia tai minkä perään olen kuolannut jo vuosia...
Meitä naisia on aika paljon erilaisia, ei voi antaa mitään yleispätevää vinkkiä, josta jokainen olisi tyytyväinen.