Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa diivailee taas

Vierailija
17.12.2012 |

Kun olen sen kanssa kahdestaan kotona, niin kyllä osaa olla rasittava. Jännä seurata sen järjenjuoksua. Kävelin ulko-ovelle päin ja näytti menevän samaan suuntaan, että menisi ulos mutta pysähtyikin sitten ja jäi istumaan. Touhusin eteisessä ja menin pois, niin sitten vasta kuului oven raapimista. Pomppasin samantien ylös ja menin avaamaan oven, niin ei olisi mennytkään mutta annoin vauhtia. Ärsyttävää diivailua :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit sen?

Vierailija
2/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissanpäivät, kun olemme koulussa ja töissä päivisin. En anna kissan olla pöydillä kun ollaan kotona, mutta varmaan se makoilee kaiket päivät pöydällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi jotenkin kiehtoo sitä. Yölläkin istui eteisessä, oli onneksi hiljaa mutta vahti ovea. Luulisi olevan tylsää pelkkä oven tuijotus :) ap

Vierailija
4/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi on saatava auki, nyt heti, ja kun se avataan niin siellä huoneessa ehkä hitaasti pyörähdetään muttei sitten kiinnostakaan. No oikeastihan reviirikäyttäytymien selittää tuota, mutta on se sikäli hauskaa oikuttelua seurata sivusta kotiolosuhteissa.

Mä tosin olen tulkinnut sen vaan pirulliseksi luonteeksi. Ne yrittää pompotella ihmisiä ihan mennen tullen aina kun voivat. ;)

Vierailija
5/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siässä-ulos-sisään-ulos hommalla (ulkoilee siis lasitetulla terassilla), minua se ei pompota, koska jossain vaiheessa nostan sormen ylös ja ärähdän, että EI! Silloin kissa lyö maate ja lopettaa juoksemisen, miehen komennot ei tehoa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän