Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan jäänyt " jo" 26 viikolla saitsille jos niin minkä takia?

04.12.2005 |

Itse olen tuota miettinyt kun ens torstaina olis neuvola lääkäri..Kovasti häpyluuta särkee ja kyljistä repii ihmeellisesti. Iskias välillä tosi paha. Rankkaa fyysistä hoitaja työtä kun teen niin mietin mitenkähän on saiskohan jo loppuun saakka saitsia? Mulla olis vielä 6 viikkoa töitä ennen lomia..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jäin jo rv 17 saikulle, kun alkuraskauden väsymys ei mennyt millään ohi, ja työmatkaa oli autolla 75km/suunta, niin meinasin jatkuvasti nukkua rattiin kotimatkalla. auto piti pysäyttää monesti viidestikin tien sivuun, kun silmät vain menivät kiinni.

väsymys hellitti aikanaan, ja sitten olikin jo supistuksia liian aikaisin, joten saikku jatkui äitiyslomaan asti. otin tosi rankasti sen, etten " kyennyt" töihin, kun enhän mä sairas ollut, vaan raskaana, normaali juttu

jouduin kelan sairauspäivärahalle joksikin aikaa. se on saman suuruista kuin äitiyspäiväraha, eikä vaikuta ä-päivärahan summaan.

nyttemmin olen äitiysloman aikana jäänyt työttömäksi, kun tehdas vietiin viroon (yllätys yllätys).

niin, ja raskaus eteni hienosti, maha oli ihan järkyttävän suuri sf44cm ja vyötärö siinä 115cm, mulla pituutta on 165cm, synnytin 6 päivää ennen laskettua aikaa 4146g ja 52cm pojan, joka nyt on 1v4kk.

yritä vaan jäädä saikulle jos tuntuu ettet jaksa!

Vierailija
2/3 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä krooninen poskiontelotulehdusvaiva, liitoskivut, selkäsäryt, väsymys, raskas työ, tehtaan melu ja pöly, maalinkatkut.

en ole katunut vaikka en töissä " loppuun asti" pystynyt olemaan, kyllä tämä vauva on tärkeämpi, tätä on niin kauan toivottu ja kyllä ne työt siellä joku muu tekee, ei se firma siihen kaadu jos minä pois olen.

enkä välitä niistä muutamasta henkilöstä jotka valittavat ja juoruilevat, mitä se niille kuuluu, kyllä minä itse tiedän parhaiten vointini ja työkykyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäkipujen (liitoskivut) takia. Ensin sain 2 viikkoa lomaa, sitten 3 viikkoa lisää ja kolmannella lääkärikäynnillä (vk 27+2) sain äitiysloman alkuun asti sairaslomaa.