Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistimpa noloa näkyä tänään, pariskunta lapsen kanssa hyvä joulumieli kortilla kaupassa...

Vierailija
16.12.2012 |

Ostokset tekivät 65e joten akka joutui ottamaan vielä pari karkkipussia kaveriksi. Myyjä selitti kuinka kortista ei saa rahaa takaisin. :D

Pariskunnan akka katteli nolosti ympärilleen.. Lapsi oli puettu johonkin rääsyihin ja nainen ja mies oli ihan ok henkkamaukka ryysyissä.

Eikä tuon kortinkin saa vain ongelmaperheet?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaljaa ostettu vai mitä?

Vierailija
22/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistimpa juuri todella noloa aloitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaljaa ostettu vai mitä?

Vierailija
24/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen aikuiset yritti olla kovinkin hyvin pukeutuneita, nainen oli meikannut ja laittanut tukkansa oikein "hienosti". Ja sillä oli vielä farkkuhame päällä! Miettikääpä, talavella farkkuhame, sekin jo kertoo ihmisen älytasosta jotain.

Mutta lähinnä siis se, kuinka olivat nolona. Pakkoko tuommonen on käyttää jos se niin hävettää??

Ap

Vierailija
25/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä tuijotit vieressä pahanilkisenä kaulapitkällä. Olisit ollut niinkuin et ois mitään huomannut. Oisit aikuinen.

Vierailija
26/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oliko ne ryysyissä (kuten ekassa viestissäsi), vai hyvin pukueutuneita, kuten tässä, oli meikattu ja laitettu??

Kaikkea sinäkin kaupassa tuijotat. Kesity omaan elämääsi, voi olla sullakin paljon parempi ja jouluisampi mieli.

Kirjoituksesi kertoo valitettavasti enemmän sinun "älytasostasi", kuin kenenkään muiden.

Hyvää joulua kuitenkin, AP, sinunlaisesikin kyylä sen ansaitsee

Perheen aikuiset yritti olla kovinkin hyvin pukeutuneita, nainen oli meikannut ja laittanut tukkansa oikein "hienosti". Ja sillä oli vielä farkkuhame päällä! Miettikääpä, talavella farkkuhame, sekin jo kertoo ihmisen älytasosta jotain. Mutta lähinnä siis se, kuinka olivat nolona. Pakkoko tuommonen on käyttää jos se niin hävettää?? Ap

Vierailija
27/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä arvioit jotain nutturoita ja farkkuhameita, haloo!

kyllä niitä saa muutkin kuin ongelmaperheet joten lopeta moinen spekulointi. Älytöntä!

Minkähänlainen luukki sulla on ollunna..

Vierailija
28/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen aikuiset yritti olla kovinkin hyvin pukeutuneita, nainen oli meikannut ja laittanut tukkansa oikein "hienosti". Ja sillä oli vielä farkkuhame päällä! Miettikääpä, talavella farkkuhame, sekin jo kertoo ihmisen älytasosta jotain.

Mutta lähinnä siis se, kuinka olivat nolona. Pakkoko tuommonen on käyttää jos se niin hävettää??

Ap

Mua nolottaa tällaiset viestit.

Vierailija
29/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TodistiMpa!

Kuka nyt on nolo? :DD

Vierailija
30/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)

Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.

Mieheni on myös ylemmissä johtotehtävissä. Suvustani löytyy aatelisia.

Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.

Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!

-ap

Vierailija
31/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pointti oli? että on noloa olla pienituloinen?

Vierailija
32/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen näyn lähellä. Säälittävää että yritetään näyttää normaaleilta jos kuitenkin ollaan luusereita :DDD

Vierailija
33/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TodistiMpa!

Kuka nyt on nolo? :DD

Oululaiset on siis kaikki noloja sinun mielestäsi? :)

Vierailija
34/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu lahjana appiukolta S-marketin lahjakortteja. Yleensä koko perheelle kuoressa 6 kpl 50 euron lahjakortteja. Ostetaan niillä aika usein viikonlopun ruoat alkuvuodesta. Kuinkahan moni av-mamma luulee meitä pienituloiseksi perheeksi tuon takia? Meillä tulot nettona lähes 6000 euroa/kk... Appiukko vaan ei jaksa miettiä lahjoja, ostaa aina lahjakortteja. Mutta uskallataankohan enää käyttää niitä jos kassajonon av-mamma luulee, että ollaankin köyhiä? LOL.

Vierailija
35/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä hyvä joulumieli -kortti (niinkö se meni?) näyttää? Itselläni ei ole hajuakaan.

Vierailija
36/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)

Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.

Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.

Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!

-ap

Äläkä tuhlaa energiaasi muiden arvosteluun.. hohhoijaa!

Vierailija
37/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

-ap

tietenkin varhaiskypsänä mensalaisena ja 'akateemikkona' jo seurustelitte silloin avioaikeissa...

Vierailija
38/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

-ap

Vierailija
39/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden ostamaan jouluruokia.. Sitten kassalle antaessani tuota kuponkia, huutelen samalla naapuri kassalle, että meillä köyhillä ei ole varaa vaatteisiin ja eikä hygieniastakaan voi pitää huolta.. ;DD

Hyvää joulua ja onnellista tulevaa vuotta kaikille!!:D

Vierailija
40/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

-ap

Meni ainakin Mensan uskottavuus jos ne kelpuutta sunkaltaiset =D

Tai siis, oot varmaan tehnyt sen Mensan nettitestin jonka mukaan jokainen av-mamma (including me) kuuluisi Mensaan =D

Nolointahan tässä on se, että sinä olet se nolo, etkä edes ymmärrä sitä.

Ja mietin vain että kuinka täydellistä ja ihanaa se elämä on jos pitää tänne av:lle avautua vahingoniloisena toisen perheen huonommasta tilaneesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme