Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistimpa noloa näkyä tänään, pariskunta lapsen kanssa hyvä joulumieli kortilla kaupassa...

Vierailija
16.12.2012 |

Ostokset tekivät 65e joten akka joutui ottamaan vielä pari karkkipussia kaveriksi. Myyjä selitti kuinka kortista ei saa rahaa takaisin. :D

Pariskunnan akka katteli nolosti ympärilleen.. Lapsi oli puettu johonkin rääsyihin ja nainen ja mies oli ihan ok henkkamaukka ryysyissä.

Eikä tuon kortinkin saa vain ongelmaperheet?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)

Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.

Mieheni on myös ylemmissä johtotehtävissä. Suvustani löytyy aatelisia.

Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.

Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!

-ap

Et ole kovin hyvä fiktion kirjoittaja. Olet siis ollut miehesi kanssa yhdessä 13-vuotiaasta? Tästä ylpeäkin? Muutenkin, pliis. Surullista on se, että vastaat itse tähän ketjuun useampina kirjoittajina. Täysi provo, ei muuta.

Vierailija
42/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se, ettet osaa kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia sitten satunnaisesti kodinhoitaja apuna, kun oli monta pientä lasta: minä kotiäitinä ja mieheni lääkiksessä. Meille sit soitettiin joulun alla kodinhoitotoimistosta että otetaanko 70€ lahjakortti (ruokakauppaan) vastaan. Luulin aluksi että kyseessä on vitsi, mut tosi oli.

Eli ei tarvi olla mikään syrjäytynyt et sellaisen saa.

Joten toimintasi ja aliarvioimisesi ei kyllä ainakaan vahvista mainostamaasi älykkyyttä.

Vierailija
44/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan voi olla noin läyvapaa, kuin mansan tasoinen ap. :D

Ainakin minulla on aina niin kiire, että en ehdi miettiä, mitä muilla on päällään tai millä ostoksensa ostavat. Lahjakorteista muuten yleensä saa vastarahan takaisin, mutta ei toki kaikista.

Vierailija
45/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan voi olla noin läyvapaa, kuin mansan tasoinen ap. :D

Vierailija
46/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oli ensin tosissaan ja sitten kun sai haukkuja nin veti jutun överiksi.

Vierailija
47/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaisi miettiä ennen kuin aloittaa.44

Vierailija
48/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)

Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.

Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.

Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!

-ap

Jos 23 v sulla on 2 lasta, naisena olet ne kantanut ja synnyttänyt ja olet kerennyt akateemisen loppututkinnonkin. Onnittelut.

Tietty jos löytää elämänsä miehen nuorena, ok mutta olen ihan tyytyväinen että löysin mieheni vähän vanhempana kuin 13 v

Vierailija
49/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä trolli taas asialla.

Vierailija
50/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pilkkaat muita ihmisiä. Olet varmaan narsisti jota kaikki vihaa.

Vierailija
51/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän joulumielen itsellesi jatkossa muista seikoista. Aloituksesi perusteella et valitettavasti anna kovinkaan henkevää ja sydämellistä kuvaa itsestäsi.

Vierailija
52/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap kirjoittaa "todistimpa". Ja "hyvä joulumieli kortilla".

Mistä näitä tyhmiä, matalamielisiä ilkiöitä sikiää?

Vierailija
53/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, annetaan palaa.

-ap

Vierailija
54/54 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistinpa juuri äsken niin surkealla kielellä kirjoitettua otsikkoa, että piti aika moneen kertaan lukea käsittääkseen edes vähän mitä aloittaja yrittää änkyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi