Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pääsee töihin ilman koulutusta ja työ on virka-aikana?

Vierailija
16.12.2012 |

Vai mitä ihmettä keksisin kun alallani on lähinnä vain kiusallisia työaikoja tarjolla?

Tarha on 6.30-17.00 auki.

Vuorotarhaan ei varmaan pääse kun lasten isän työaika on "normaali"?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kun sinä olet töissä kiusallisina aikoina? Mikä ihmeen avuton vammainen sulla ukkona on? Vai eikö vaan halua?

Vierailija
2/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä ihmettä keksisin kun alallani on lähinnä vain kiusallisia työaikoja tarjolla?

Tarha on 6.30-17.00 auki.

Vuorotarhaan ei varmaan pääse kun lasten isän työaika on "normaali"?

joihin ei nimenomaan pääse ilman kunnon koulutusta. Kehnot työajat jäävät sitten matalasti koulutetuille jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ISS, Sodexhoa, Turvatiimiä, Securitasta tai Cooria.

Vierailija
4/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nimitys konekirjoittaja. Opettele kymmensormijärjestelmä ja riittävä nopeus, pätevyysvaatimus 7500 merkkiä 30 minuutissa (netto, virheistä otetaan miinusta).

Vierailija
5/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nimitys konekirjoittaja. Opettele kymmensormijärjestelmä ja riittävä nopeus, pätevyysvaatimus 7500 merkkiä 30 minuutissa (netto, virheistä otetaan miinusta).

Vierailija
6/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toimii niin että 9 etsii ja 1 painaa...

Ja ei. Mies ei vahdi lapsia koska ei halunnut niitä.

No onhan niitä kassan päiviä, mutta entä sen jälkeen?

Vanhaa asuntolainaa/autolainaakin on vielä ja miehellä on omat rahat.

Milläs sitten elän?

Itse olen soppani keittänyt ja nyt on aika ottaa lusikka käteen...

Vierailija
7/40 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiki isät eivät ole päteviä lastenhoitajia. Ei voi tietää ihmisten kotitilannetta ja pitäisi pidättäytyä arvostelmasta ja haukkumasta ihmisiä. Jokainen perhe on erilainen ja erilaisuutta on paljon. Monet miehet pystyvät hoitamaan lapsiaan mutta valitettavan paljon on huumeisiä, alkoholisti-isiä, mielenterveysongelmaisia isiä tai muuten vain niin epävakaita miehiä ettei heidän varaansa voi lapsia jättää. Ja kun näin on, äiti tekee ihan oikein ettei jätä lapsiaan ties minkälaisen luuserin vastuulle. Tätä meidän äitien tulisi kunnioittaa ja tukea näitä äitejä eikä olla heti arvostelemassa. Tiedättekö, vaikka olisi kuinka avuton iskä, ei eroamisen kuuluisi olla se ensimmäinen vaihtoehto vaan yrittää miettiä miten tulla toimeen niillä resursseilla jotka ovat olemassa.

Vierailija
8/40 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työkokemusta sulla on? Siitähän se on kiinni mitä voi hakea. Ei mullakaan ole lukion päästötodistuksen jälkeen mitään tutkintoa taskussa, kummasti silti teen siistiä sisätyötä It-alalla hyvällä liksalla mutta tähän päästäkseni olen toki tehnyt työtä yli 10v. Sun pitää miettiä mitä kokemusta pystyisit hyödyntämään tai mitä voisit opiskella sitten hanttihommien lomassa.

Vierailija
9/40 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin osaston sihteeri, mun palkka oli jotain 1800 euroa. Mutta siitä onkin aikaa joku neljä vuotta. Aika huima korotus silti tullut, jos tosiaan saa yli 2000 nykyään. Mun tosin piti olla myös iltaisin ja lauantaisin siellä.

Vierailija
10/40 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:49"]

Kaiki isät eivät ole päteviä lastenhoitajia. Ei voi tietää ihmisten kotitilannetta ja pitäisi pidättäytyä arvostelmasta ja haukkumasta ihmisiä. Jokainen perhe on erilainen ja erilaisuutta on paljon. Monet miehet pystyvät hoitamaan lapsiaan mutta valitettavan paljon on huumeisiä, alkoholisti-isiä, mielenterveysongelmaisia isiä tai muuten vain niin epävakaita miehiä ettei heidän varaansa voi lapsia jättää. Ja kun näin on, äiti tekee ihan oikein ettei jätä lapsiaan ties minkälaisen luuserin vastuulle. Tätä meidän äitien tulisi kunnioittaa ja tukea näitä äitejä eikä olla heti arvostelemassa. Tiedättekö, vaikka olisi kuinka avuton iskä, ei eroamisen kuuluisi olla se ensimmäinen vaihtoehto vaan yrittää miettiä miten tulla toimeen niillä resursseilla jotka ovat olemassa.

[/quote]

Kyllä se huumeidenkäyttäjästä tai alkkisisästä eroaminen on ihan lapsen parhaaksi. Turha siinä on mitään resursseja yrittää venyttää, kun niitä ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
11/40 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa työskentelyyn ainakin vaaditaan sopiva koulutus, esim.lähihoitaja, päivähoitaja tai lastentarhanopettaja.avustajat saattavat työskennellä ilman koulutustakin määräaikaisena tai kiertävät sijaiset.

Vierailija
12/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin maksullisen palvelunumeron ja alkaisin jakamaan mielipiteitä mistä vain aiheesta ;-)

Voisin vaikka 1,99e/min. kertoilla ihmisille että kannattaako laittaa juhliin sininen vai punainen mekko ja olisiko mummon joululahjaksi sopivampi taskumatti vai pitsikorsetti ;-)

-ap-

Vierailija
13/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäiväkerho tms.

Vierailija
14/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäiväkerho tms.

Vierailija
15/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhalle nahkojen käsittelyyn.

Vierailija
16/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat nyt sairaalassa työskenteleviä tekstinkäsittelijöitä, niin ei ainakaan mun tietääkseni niihin töihin pääse ilman osastonsihteerin koulutusta.

Vierailija
17/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on kuihtuva ala muutenkin, puheentunnistus yleistyy.

Vierailija
18/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö, tuntipalkka, urakkavauhti. Näppäryydestä apua, koulutuksesta ei niinkään.

Vierailija
19/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat nyt sairaalassa työskenteleviä tekstinkäsittelijöitä, niin ei ainakaan mun tietääkseni niihin töihin pääse ilman osastonsihteerin koulutusta.

Tekstinkäsittelijän homma on nimenomaan sellainen, että siihen pääsee ilman koulutusta. Kokemusta on kesätöistä yhdestä isosta kaupungista ja siellä ei yhdelläkään vakinaisella ollut mitään koulutusta alalle, muutamilla pelkkä peruskoulu.

Puheentunnistus ei ilmeisesti kovin helpolla yleisty, koska noita hommia on nyt ulkoistettu kaupallisiin firmoihin. Niissä varsinkaan ei tarvita mitään osastonsihteerin koulutusta, osastonsihteerit jää sairaalaan hoitamaan muita sihteerin hommia. Kaikki osastonsihteerit eivät edes kirjoita.

Vierailija
20/40 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse osastonsihteerinä sairaalassa ja meillä kaikilla on vähintään merkonomin koulutus, myös tekstinkäsittelijöillä. (kaikki on osastonsihteerin nimikkeellä). Sijaisetkin on koulutettuja ja jos uusia paikkoja tulee, pääsyvaatimukset on aika kovat, paljon hakijoita. ei kouluttamattomalla kyllä ole mitään saumaa.

lieko pääkaupunkiseudulla sitten ihan eri tilanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi