Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia pikkujouluseksistä?

Vierailija
16.12.2012 |

Onko teillä ollut hyviä/huonoja kokemuksia työpaikan pikkujouluseksistä? Minulla on erittäin hyvä muisto vuosien takaa.

Työpaikalleni tuli töihin eräs ihanan sensuelli , muodokas ,keski-ikäinen (varattu) nainen. Kun näin hänet ensi kerra, jotakin sävähti heti minussa. Oli jotenkin heti ensi näkemältä selvää, että haluan häntä.. Katseemme kohtasivat syvälle...Hänestä hehkui sellainen tahdoton seksuaalinen naisellinen "värinä" ( minulle), että sitä ei voi millääm selittää. Aistilliset piirteet, pyöreähköt muodot, ihana ääni ja se katse...Näin hänestä, että kaipuuta on...Kun sitten aloimme tutustua ja jutella, selvisi, että hänkin halusi valtavan paljon, lisää intohimoa ja erotiikkaa, mutta ei tahtonut kuitenkaan uskaltaa tunnustaa sitä eikä ryhtyä tekoihin. Hän oli todella "puutteessa". Kotona oli kuulemma toivottoman oppimaton mies siinä suhteessa. Piti kuulemma tehdä itse usein, jotta sai...Sitten lopulta erään pikkujoulun jälkeen, pitkien vihjailevien puheiden ja hitaiden tanssimisen, muutaman juoman jälkeen päätimme lopulta lähteä yhteisellä taksilla...siellä hyväilimme jo kiihkeästi.. Kun pääsimme majapaikkaani...voi että sitä tunnetta, mahtavaa kiihkoa puolin ja toisin, odotuksen ja halun purkautumista....

Muistan vieläkin sen valtavan kiihkon ja halun tunteen, kun näin hänen riisuutuvan vietellen edessäni, näin koko hänen muodokkaan , naisellisen kiihottavuutensa lopulta alastomana , näin todellisen halun hänen silmissään, pääsimme toisiimme käsiksi, hellimään sänkyyn...sain antaa hänelle kaikkea mahdollista , jota hän kaipasi ja jota olin kuvitellut jo kauan..jota janosimme...koko yön...Sitä yötä ei unohda monen monen vuoden jälkeenkään...Se nautinto toistui onneksi vielä muutaman kerran..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista kuulla naishoitajienkin kokemuksia mieslääkäreistä tuollaisessa satunnaisseksissä.

Ovatko he niin hyviä ja kiihottavia rakastelijoita, kuin olette kuvitelleet? Tuleeko orgasmeja ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla