G: kerro yksi tai useampi asia missä vaimosi on hyvä
sama kysely kuin meistä miehistäkin eli kerro missä tai mitenvaimosi on hyvä
Kommentit (22)
Vaimo osaa ainakin antaa hyvin pillua seisomalla sohvaa vasten, hyvä suihinottaja pystyy antamaan myös kunnon syvä kurkun.
Vaimo osaa ainakin antaa hyvin pillua seisomalla
Siis, kuinka vaikeeta se voi olla? Seisoa, samalla kun...?
Vaimo osaa ainakin antaa hyvin pillua seisomalla
Onnistuu yllättävän helposti sekä edestä että takaa. Ehkä se ei anatomisista syistä kaikilta onnistu, mutta kannattaa kokeilla.
Onnistuu yllättävän helposti
Naiset kyllä kehuivat miehiään ja täällä sitten puhutaan pelkästä seksistä tai haukutaan. Mitään muutahan naiset ei osaa kun mäkättää ja työntää pillun esille? Onpa onni ettei aina tarvi miehiä tajutakaan..
seksuaalisessa mielessä parasta vaimossani suuret rinnat taidan olla niin kutsuttu tissimies
ja sain taas saman vastauksen kuin aina ja kaikkeen. "Emmä tiijä".
Mä en todellakaan tajua miehiä. Jos ei mielessä ole seksi, siellä ei ilmeisesti ole yhtään mitään.
ja sain taas saman vastauksen kuin aina ja kaikkeen. "Emmä tiijä".
Mä en todellakaan tajua miehiä. Jos ei mielessä ole seksi, siellä ei ilmeisesti ole yhtään mitään.
Vaikka tämä yksi lajin jäsen ainoana edustaakin perheessänne miehiä, älä kuitenkaan ihan kaikkia muita tuomitse samanlaisiksi. :-D
M34
ja sain taas saman vastauksen kuin aina ja kaikkeen. "Emmä tiijä". Mä en todellakaan tajua miehiä. Jos ei mielessä ole seksi, siellä ei ilmeisesti ole yhtään mitään.
Vaikka tämä yksi lajin jäsen ainoana edustaakin perheessänne miehiä, älä kuitenkaan ihan kaikkia muita tuomitse samanlaisiksi. :-D M34
mutta ei tämä minun aviomieheni ole ainoa tuntemani mies. Mulla on isä ja monta muuta miespuolista sukulaista, jokunen ex-poikaystävä ja opiskelu- sekä työkuvioista useampiakin tuttu mies. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki ovat tätä "emmä tiijä" -lajin edustajia. Olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos pääsisin tapaamaan pari muutakin edes älylliseltä olennolta vaikuttavaa miestä.
vaimoni on kaikinpuolin siisti hyvä ruuan laittaja siis suomalainen nainen,ei sotke kasvoja meikeillä,eikä oo turhan tärkee,eikä yritä olla parempi kuin muut,sängyssä muuttu eipä oo kiltti perheen äiti voi sitä meno pyörryttää.
ottaa mieheltä suihin tosi taitavasti. pidän siitä touhusta, ehkä salaisuus piilee siinä :) pidän myös, kun mies nuolee mua. äijä on niin osaava kielimies, että saankin pistää parastani, jotta saan maksettua potut pottuina...
sitä saa mitä antaa. oikke hyvä niin!
nainen on hyvä siis vain silloin kun on hyvä petipuuhissa. Huono taas jos pihtaa tai ei ole hyvä petipuuhissa. Aikas mielenkiintoista.
nainen on hyvä siis vain silloin kun on hyvä petipuuhissa. Huono taas jos pihtaa tai ei ole hyvä petipuuhissa. Aikas mielenkiintoista.
Kyllä mä ainakin oletin kyse olevan juuri seksistä.
Heippa, toivon että kukaan ei pitäisi minua nössönä.
Kotityöt jaamme sen mukaan mitä kukin osaa, eli lähes kaiken. Auton renkaittenkin vaihdossa hän on mukana, ja muissakin miesten töissä. Minä taas vastavuroisesti autan häntä puutarhatöissä ja sentapaisissa asioissa. Lyhykäisyydessään hän on minulle ystävä rakas vaimo ja armottoman hyvä sängyssä. Mitä tässä voi enempää toivoa.M45.
osaa villin persenainnin, hyppäämällä päälleni ja lopettaa vasta kun saa.