Jos on niin lihava, että luullaan raskaana olevaksi, niin miten olis laihdutus?
Että turha sitä on facebookissa kirota, jos lihavuuden takia raskaana olevaksi luulaan. Oma moka!
Kommentit (8)
mä oon 44 v ja saanut 2 lasta kolmen vuoden aikana. Kroppa ei palaudu ihan tosta vaan, harrastan pilatesta, joogaa, kuntosalia - ja silti vatsa pömpöttää.
Yksi miespuolinen työkaveri totesi että sulle on sitten tulossa kolmas...johon toinen lisäsi, että ei se johtuu vain noista vaatteista...
Hei, ihan totta - jotain rajaa ihmisten kommentoinnille ja huomauttelulle. Ei kuulu mun tapoihini huomautella kellekään...
Silti maha pömpöttää ja varsinkin menkkojen aikana turvottaa. Ja kyllä nuorena sain kommennteja 'ootko raskaana', kun kerran erehdyin siitä hermostumaan, sain vastaavaa vittuilua säännöllisesti. No hupinsa kullakin.
oikeasti laihduttamisen tarpeessa olevat henkilöt näyttävät ihan muulta kuin raskaana olevilta.
Mulla joskus vaan varsinkin menkkojen alkua ennen turvottaa vatsaa kauheasti, ja mua on kerran tällaisessa tilanteessa onniteltu kolmannen vauvan tulosta, kun palasin kesälomilta ja näytti maha pömpöttävän... Painoa ei ollut kuin tavalliset noin 53 kg, ei tosiaan ylipainoa, mutta maha pinkeä turvotuspallo.
niin ei välttämättä edes näe, että on raskaana. Näin ainakin oli niillä lihavilla jotka osallistui samaan perhevalmennusryhmään kanssani. Ainakin siis oletan, että hekin olivat raskaana...
Silti maha pömpöttää ja varsinkin menkkojen aikana turvottaa. Ja kyllä nuorena sain kommennteja 'ootko raskaana', kun kerran erehdyin siitä hermostumaan, sain vastaavaa vittuilua säännöllisesti. No hupinsa kullakin.
Sen lisäksi, että mulla on äidiltä perintönä äärimmäisen helposti pömpöttävä maha (ihan niin kuin mahassa olisi jalkapallo joka aina välillä täyttyy siellä), niin mulla on myös "iso keskivartalo" ihan luustonkin puolesta. Nuo lantion luut siis ovat tosi leveät suhteessa muuhun kroppaan. Eikä siinä vielä kaikki, nimittäin jos "lihoan" (eli painan yhtään yli 60 kg) niin kaikki rasva kertyy perseen yläpuolelle ja mahaan (plus naamaan tehostamaan raskaana-lookia). Kyllä tällä kombolla on muutamaan otteeseen vauvaonnittelut tullut saatua. Eikä auta laihduttaminen, kun luilleen ei mitään mahda ja se pömppö ei ole rasvaa vaan jotakin ihmeellistä turvotusta. Ja jos painaisin esim. 64 kg ja mulla näkyisi kylkiluut ja tissit a-kokoa ja perse kokoa 34, niin mun keskivartalo olisi kokoa 38-40.
oikeasti laihduttamisen tarpeessa olevat henkilöt näyttävät ihan muulta kuin raskaana olevilta.
Mä olen hoikka, pienitissinen ja pieniperseinen, joten mähän se vasta raskaana olevalta näytänkin kun maha vähänkin pömpöttää. Puhumattakaan siitä kun se pömpöttää paljon, mihin mulla on valitettavasti taipumus. Raskaana olevan maha on semmoinen pinkeä, lihavalla löllö. Lihava näyttää ihan vaan lihavalta, ei niinkään raskaana olevalta.
Vatsa voi pömpöttää vaikka alipainoisella.